אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יבוא אישי של רכבים לישראל

אנו הצרכנים ומשמעות העלאת מיסי היבוא לרכב כידוע, החל מ 01.08.2009  עולה מס הקניה על רכב בישראל, עד לרמה של 92 אחוז שערורייתיים (במסווה של "מס ירוק"), זאת כמובן לפני מס נמל, מס ערך מוסף 16.5 אחוז ובנוסף לכל מיני עלויות נוספות.(בקיצור חזרנו להיות רפובליקת בננות מפגרת לאחר שהיינו כבר בדרך הנכונה, מס הקניה ירד הדרגתית עם השנים ל72 אחוז והתקווה הייתה שהמיסים ירדו עוד, אבל..... ) .

 

 רק כדי לסבר את האוזן, באירופה המס על רכב הוא 19% בלבד (רק מע"מ),  בארה"ב המס היחידי הוא המס העירוני, בממוצע כ- 7%.

כך יוצא שכדי לקנות רכב בארץ, אצל היבואנים הרשמיים (גם הם צריכים להרוויח משהו, לא? והרבה) אדם מן הישוב משלם פי 2 ויותר מתושבי מדינות נורמאליות.

 

מעבר לעובדה שאנו כצרכנים פראיירים, מוכנים להשלים עם רוע הגזירה מבלי למחות (אנו רגילים לחטוף מכל הכיוונים) אנו גם מקבלים עבור כספנו, ברב המקרים פחות "אוטו" מהצרכן בעולם הנאור.

 

כאן בדיוק נכנס נושא היבוא האישי ועכשיו עוד ביתר שאת.

 

ביבוא אישי יכול כל אחד לקבל, "יותר אוטו עבור פחות כסף" מאשר באולמות התצוגה של היבואנים.

 

יבוא אישי, במיוחד בעזרת מלווה מתאים, הוא המענה (נכון להיום) למחירים המופרזים שאנו נדרשים לשלם כאן.

 

ביבוא אישי נקבל גם בדרך כלל רכב במפרט אבזור גבוה יותר מזה של היבואן ובמחיר נמוך יותר.

 

כפי שציינתי: יבוא אישי כשלעצמו, בעזרת מלווה מתאים ואמין, ככלל יחסוך לצרכן הנבון הרבה כסף ואף יאפשר לו לקבל רכב בדיוק על פי טעמו ובחירתו האישית.


אודות מחבר המאמר

אוטו סיילזבוטינסקי 82 פ"ת03-9197007דוא"ל sales@autosale.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.