אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול בדום נשימה בשינה

מהו דום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה הוא מצב שבו הנשימה נפסקת במהלך השינה. כל הפסקת נשימה שנמשכת יותר מעשר שניות, לרוב מלווה גם בנחירות. הפסקה מוחלטת בנשימה קרויה אפנאה (Apnea). לכן טיפול בבעיית דום נשימה וטיפול נגד נחירות הוא מהותי כדי למנוע נזקים גופניים חמורים.יש שני סוגי דום נשימה: מרכזי וחסימתי.

הסכנות הכרוכות בדום נשימה

טיפול בדום נשימה בשינה הוא קריטי. בגלל שבכל אירוע של דום נשימה במהלך השינה קיימת אפשרות ממשית לירידה  בכמות החמצן בדם. המוח, שחש בכך גורם להתעוררות שלרוב אינה מורגשת, כדי להחזיר את מתח השרירים, ולפתוח את מעבר האוויר. תופעה זו יכולה להופיע עשרות פעמים בשעה, וכך יוצא שללא טיפול בבעיה האדם מתעורר בעצם עשרות פעמים בלילה. לעיתים קרובות, הסובל מדום נשימה כלל אינו מודע ליקיצות הממושכות ואף חלק מהסיפטומים לדום נשימה שיפורטו בהמשך עלולים כלל לא להופיע למרות קיומה של דום נשימה בשינה.

כך תדעו אם אתם סובלים מדום נשימה

אין ספק שאתם צריכים טיפול אם אתם סובלים מ:

 

טיפול בנחירות באמצעות מערכת ה- Snoring Care

המערכת nמורכגת  משלושה חלקים:


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.