אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח אף - שלמות בהישג יד!

אין דבר מושלם. אך שלמות, היא דבר שאנו תמיד שואפים אליו. אין זה משנה באם זו שלמות בעבודה, שלמות בחיים או שלמות במראה שלנו. אפילו פגם קטן במראה האף שלכם יכול לפגוע במראה פנים יפה ומושלם. כיום, בעזרת הניתוחים הפלסטיים, שהפכו לפופולאריים מתמיד, השגת השלמות היא איננה חלום שלא ניתן להגשימו.

ניתוח פלסטי באף, הפך לאחד הניתוחים השכיחים ביותר בתבל. ניתוח אף יכול להביא לשיפור משמעותי במראה החיצוני, תוך עיצוב מחדש של גודל וצורת האף. ניתוחי אף יכולים גם להוריד אך גם להגדיל את גודל האף, כל זאת בהתאם לרצון המנותח. גם הרחבה או הצרה של נחיריים אפשרית ונעשית לא מעט פעמים.

את העלייה בפופולאריות של ניתוחי האף ניתן לשייך לשתי סיבות עיקריות. סיבה ראשונה היא הרצון שלנו, בני האדם לשאוף לשלמות ויופי חיצוני. סיבה שניה היא שבהרבה מקרים הניתוח נעשה מתוך הכרח, למשל מטופלים בעלי בעיות נשימה הנגרמות ממחיצת אף סתומה – במקרה כזה דרוש ניתוח אף.

היתרונות הבולטים ביותר של ניתוחי האף הם שיפור משמעותי במראה החיצוני, תוך יצירת פרופיל פנים מושלם ואסתטי. שיפור בצורת האף, גודלו והסימטריה שלו הם הבסיס לקבלת מראה זוהר ומושך.

למרות שרוב המטופלים עוברים ניתוח פלסטי באף בשל סיבות קוסמטיות, ישנם רבים שגם עוברים את הניתוח מסיבות בריאותיות.

לאחר ביצוע ניתוח פלסטי באף, הכאב הוא כאב חד. זהו הסימן של הגוף לכך שהוא בתהליך החלמה. רובם של הכאבים חולפים בתוך כשבוע מביצוע הניתוח. חשוב עם זאת לציין שהתוצאה הסופית שווה את הכאב.

לעיתים, ההמלצה היא לבצע ניתוח אף, יחד עם ניתוחים קוסמטיים אחרים בכדי לשפר את מראה הפנים בניתוח אחד. ניתוחים כמו מתיחת פנים משתלבים היטב יחד עם הניתוח אף.

ניתוח אף מחירמחירי ניתוח אף נעים בין כמה אלפי שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים. הדבר כמובן תלוי במורכבות הניתוח, המטרה שלשמה הוא נועד (ניתוח קוסמטי או בריאותי), מימון קופת חולים, המקום והרופא המנתח.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.