אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיסק און קי ממותג - הדרך שלך לפרסום העסק

Memo Card מציעה שירותים משלימים למוצרי הדיסק און קי, כך שאפשר למקסם את המוצר ואת יתרונותיו.הלוגו שלי, המותג שליבעזרת טכניקות שונות ניתן להדפיס או להטביע גרפיקה המזוהה עם המותג או המוצר שלכם לצרכי קידום מכירות. להלן מס' טכניקות:דפוס משי או דפוס טמפוןמתאים בעיקר להדפסה על פלסטיק ומתכת. טכניקת הדפסה שעושה שימוש בצבעי PANTONE ובכך מאפשרת לדייק בצבעים.דפוס דיגיטלידפוס צבעוני פרוצס (צבע מלא), מתאים בעיקר להדפסה על פלסטיק ובמיוחד לדיסק און קי בצורת כרטיס אשראי. ההדפסה המתקבלת עשירה ואיכותית ומאפשרת שימוש ללא הגבלה במספר הצבעים.צריבת לייזרטכניקה של צריבה של לוגו או כיתוב בעזרת ציוד לייזר. מתאימה בעיקר למתכת או עץהטבעהטכניקה זאת מתאימה למוצרי עור. יוצרים גלופה מיוחדת ע"פ הלוגו או הכיתוב ובעזרת מיכון מתאים הגלופה מוטבעת לתוך העור ואז היא יוצרת אלמנט גרפי שקוע בתוך המוצר.העתקת קבציםMemo card מאפשרת ללקוחותיה לקבל את התקני הדיסק און קי עם הקבצים שלכם מועתקים כבר מראש לתוך ההתקן. אתם יכולים לבקש העתקה של כול סוגי הקבצים ככול העולה על רוחכם. ניתן לקבל את הדיסק און קי עם קבצים "פתוחים", כך שמקבל הדיסק און קי יכול לעיין בתוכן ואחר כך להחליט אם לשמור או למחוק, או לקבל עם קבצים "נעולים" כך שלא ניתן יהיה למחוק את הקבצים, אבל ניתן להשתמש ביתרת הזיכרון בהתקן ולהעתיק או למחוק קבצים ללא הגבלה.הגנה מפני העתקהMemo Card בשיתוף פעולה עם חברת אבטחה מהמובילות בתחום, מאפשרת להגן על תוכן (data) מפני העתקה. אם יש לכם תוכנה או מסמכים שאתם לדוגמא מעוניינים לאפשר ללקוח שלכם הגבלת רישיון השימוש, כך שלא ניתן יהיה להעתיק את התוכנה לדיסק המחשב או לשכפל את תוכן ה-disk on key, יש לנו את הפתרון עבורכם!


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אתר MemoCard, המתמחה בשיווק מוצרי דיסק און קידיסק און קי כרטיס אשראי, דיסק און קי ממותג, disk on key ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.