אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום מכירות בעזרת מוצרי פרסום - דיסק און קי

אם אתם מחפשים דרך מקורית, ייחודית, חדשה ומגוונת לשיווק העסק שלכם, השקת פרויקט או מוצר, תשורה מוערכת או קידום מכירות, דיסק און קי מעוצב הוא הבחירה שלכם. במבחר רב של צורות ועיצובים ועם אפשרויות רבות להדפסה או חריטה של לוגו החברה שלכם או הדפסות גרפיקה צבעוניות (בדיסק און קי בצורת כרטיס אשראי), דיסק און קי הוא הבחירה המועדפת אצלך ואצל לקוחותיך לצורך קידום מכירות. לא עוד תשורות נשכחות במגירה או מושלכות לפח, דיסק און קי תמיד יישאר אצל לקוחותיך בשימוש יום יומי, והמותג שלך ייזכר יותר מתמיד!

אנו מציעים מגוון עצום של אפשרויות שניתן לבחור מתוכן: זיכרונות ניידים עשויים פלסטיק, מתכת, עץ, עור ואפילו עם התקן קורא טביעות אצבע. בנוסף, אנו מציעים דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי, שיאפשר לכם למקסם את אופציות השיווק שלכם. (חלק גדול מהמוצרים אינו מוצג באתר. אם ראיתם מוצר שאתם חפצים בו אך אינו מופיע באתר שלנו או אם אתם מעוניינים בעיצוב ייחודי של disk on key לעסק שלכם, פנו אלינו ואנחנו נמצא לך את המוצר המתאים לדרישות לעסק שלכם.

הניסיון הרב שלנו בתחום המדיה כמו גם הקשרים שיצרנו עם היצרנים המובילים בתחום, מאפשרים לנו להביא את המוצרים החדשים והאמינים ביותר תוך שימוש ברכיבים איכותיים בלבד ובמחירים תחרותיים מאי פעם!

אנו מתחייבים לעשות שימוש ברכיבים האיכותיים ביותר מתוצרת החברות המובילות בתחום הזכרונות הניידים מבוססי פלאש (Intel, Samsung, Toshiba ועוד). על-ידי שימוש ברכיבים איכותיים, המוצרים שלנו אמינים ובעלי מהירויות כתיבה וקריאה מצויינות.

בין לקוחותינו, חברות הייטק, חברות לייצור ופיתוח תרופות, אוניברסיטאות ומוסדות מחקר, מועדוני חברים, חברות לארגון כנסים, ועוד. נשמח אם גם אתם תהיו בין לקוחותינו המרוצים.

צרו עמנו קשר באתר, עוד היום, לקבל פרטים נוספים והצעות מחיר מפורטות.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אתר MemoCard, המתמחה בשיווק מוצרי דיסק און קידיסק און קי כרטיס אשראי, דיסק און קי ממותג, disk on key ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.