אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בונים על הציפורן

אחת הטכניקות לעיצוב הציפורן היא בניית ציפורניים – טכניקה שבאמצעותה מאריכים את הציפורן ומעצבים אותה. עבור נשים שהתייאשו מהסיכוי לגדל ציפורניים בעצמן, מדובר בפתרון קל וזמין.

קיימות כמה דרכים לבניית ציפורניים:

שיטת האקריל: ציפורניים עבות וחזקותתהליך בניית הציפורן בטכניקה זו מבוצע ע"י שיוף פני הציפורן הטבעית, מריחת חומר מקשר ועל גביו מריחת תערובת של נוזל ואבקת האקריל. כך יוצרים ציפורן מלאכותית בכל צורה ואורך. בסיום הנחת החומר, הטכנאית משייפת את הציפורן בכדי להחליק את החומר וליצור ציפורניים חלקות ומבריקות. כל התהליך אורך בין שעה לשעתיים.

בטכניקה זו, יש למלא את הציפורניים החדשות שצמחו בין טיפול לטיפול לאחר כחודש. בסיום התהליך מתקבלת היא ציפורניים עבות מהרגיל, חזקות מאוד, שאינן גמישות ואינן נשברות בקלות.

שיטת הטבילה: השיטה מהירה יותר – הציפורן חזקה פחותבטכניקה זו, הציפורן הטבעית עוברת שיוף, ולאחר מכן נמרח עליה חומר מקשר. לאחר מכן, דבק מיוחד נמרח על החומר המקשר, ולאחר מכן הציפורניים נטבלות באבקת אקריל ליצירת ציפוי. באמצעות טכניקה זו אפשר לקבוע את עובייה של הציפורן באמצעות מספר טבילות באקריל. טכניקה זו מהירה יותר משיטת הציפוי האקרילי, אך הציפורן המתקבלת חזקה פחות. צריך לחזור ולצפות את הציפורן אחת לשלושה שבועות לכל היותר.

ג'ל סיליקון: ציפורן דקיקה ובעלת ברקבשיטה זו, הציפורן אינה משוייפת ונמרחות עליה בין 2-3 שכבות של ג’ל באמצעות מכחול. בין המריחות מבוצע הליך של ייבוש באמצעות מכשיר אולטרה סגולי או בעזרת ספריי מיוחד בהתאם לבסוג הג'ל. תהליך הבנייה נמשך במרבית המקרים כשעה, ואפשר לחזור על מילוי הציפורן הטבעית שצמחה כל שלושה שבועות עד חודש וחצי מהטיפול הקודם. בטכניקה זו הציפורן הנוצרת הינה בעלת מראה טבעי, מעט יותר עבה מהרגיל, אך עדיין היא חזקה פחות מציפורן הבנויה באקריל. הציפורן מקבלת מראה טבעי, דקיק, שקוף ובעל ברק.

הדבקה אמריקאית: השיטה לציפורן זמניתהדבקה אמריקאית היא פיתרון לאישה שאינה מעוניינת בבנייה, אלא רוצה ציפורניים באופן זמני. למשל, הדבקה מיועדת לנשים שלא מעוניינות בציפורניים מלאכותיות ביום יום או נשים שעבודתן לא מאפשרת להן בנייה של ציפורניים ארוכות.

באופן כללי, הדבקת ציפורניים הינה פרוצדורה קלה למדי, ולכן אפשר להדביקן ללא סיוע אשת מקצוע. מאידך יש לדעת שנשים שלא מיומנות בטכניקה זו יכולות להדביק את הציפורניים בצורה עקומה, להשתמש בכמות גדולה מידי של דבק, שעלול להראות מעבר לגבול הציפורן, או לחילופין, לא להשתמש בכמות מספיקה של דבק וכתוצאה מכך הציפורן תיפול תוך זמן קצר.

http://cosmetics-israel.org ן יופי וטיפוח


אודות מחבר המאמר

יופי וטיפוח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.