אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דבר אליי בפרחים - משלוחי פרחים

בעשורים האחרונים הפכו משלוחי פרחים לאמירה חברתית. במקום לדבר שעות או לכתוב עשרות מילים, משלוחי הפרחים מביעים את אותה אמירה. אל תהססו להזמין משלוח פרחים לכל מטרה – חנויות הפרחים מחזיקות במלאי שלעיתים ידהים אתכם.

הדבר שאולי חשוב ביותר עבור מי שמבצע משלוחי פרחים הוא להבטיח שהזר יתאים בדיוק לאירוע שלכם. לכן, מומלץ לשתף את אנשי החנות ממנה תזמינו את הזר בסיבת המשלוח – הם יוכלו לעזור לכם בגיבוש המשלוח המתאים ביותר.

מהו המסר במשלוחי פרחים?

כל זר מביע מסר אחר: עבור הרומנטיים שביניכם, שרוצים להביע אמירה של אהבה עזה, נבחר זר בו הצבע השולט הוא אדום או לבן (תלוי עד כמה אתם מעוניינים שהאמירה תהייה ברורה ), לימי הולדת נמליץ לכם על משלוחי פרחים צבעוניים המשדרים שמחה.

בחגים, ניתן לשלב מוטיבים של החג דוגמת רימונים קטנים בראש השנה או בחג הסוכות ועוד ועוד, כיד הדמיון הנחה עליכם. כמובן שאם ידוע לכם מהו הצבע האהוב על מקבל הזר, תוכלו לשלב אותו בזר בקלות.

למה דווקא משלוחי פרחים?

משלוחי פרחים הם מתנה שתמיד מרגש וכיף לקבל, לא משנה מי השולח ומי המקבל. התחושה היא כי השולח זכר שזהו יום או אירוע משמעותי וטרח לשלוח לנו זר יפה וצבעוני. זו הרגשה שתישאר עם המקבל לזמן ארוך מאוד.

התרגשות ושמחה אלו מקבלות מימד נוסף כאשר הזר נשלח ללא סיבה מיוחדת, אלא רק כדי להביע רגש כלשהו: אהבה, שליחת החלמה מהירה, בקשת סליחה ועוד. זוהי הדרך הטובה ביותר עבורכם לייצר רגע קסום נוסף ולשמח את מקבל זר הפרחים.

משלוחי פרחים בעידן האינטרנט

משלוחי פרחים בעידן האינטרנטי, מקלים ומקצרים משמעותית את התהליך, לא דורשים שתפסיקו את יומכם ותבזבזו זמן על חניה, חיפוש החנות, שהייה בה ועוד. בעבר הלא רחוק, כאשר היינו רוצים לבצע משלוח פרחים, היה עלינו להגיע אל חנות הפרחים, להמתין עד שיתפנו אלינו ולבחור את הפרחים אשר ירכיבו את הזר.

כיום קל ופשוט הרבה יותר להיכנס לאתר האינטרנט ולבחור משלוחי פרחים שיתאימו בדיוק לאירוע שלכם, הן בצורה והן במחיר. את התאמת הצבעים, השינויים והתוספות, קל יותר לעשות לאחר שבחרתם את הזר המתאים לכם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.