אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פוליש – הברקה מעולם אחר

פוליש הוא בעצם פעולה של ניקוי וקרצוף של מרצפות אשר ספגו לכלוך ושומנים במהלך השנים ותחזוקה רגילה אינה מסירה אותם. פוליש נעשה באמצעות מכונה המקרצפת ומצחצחת את המרצפות.

תהליך הפוליש מורכב משני שלבים עיקריים:

מתי כדי לעשות פוליש?

כאשר אתם רואים שהרצפות שחוקות ואינן נראות רעננוֹת ומבריקות לאחר שטיפה רגילה, זהו הסימן לכך שיש לבצע פוליש. אנו ממליצים לבצע פעולת פוליש אחת לשנתיים-שלוש ובכך לשמר את המראה המבריק והנקי של מרצפות ביתכם. יש לציין שפעולת פוליש מומלצת גם לבתים פרטיים וגם למשרדים.

איזה פוליש להזמין?

כיום מציע השוק סוגי פוליש שונים, אשר ניתן להתאים לצרכים המשתנים של כל לקוח ולקוח. חשוב מאוד לבחור בחברת פוליש טובה ואמינה, אשר תוכל לסייע לכם לבחור את סוג הפוליש הנכון ביותר עבור מצב המרצפות שלכם. חברת פוליש מקצועית לא רק תבריק ותחדש את מרצפות ביתכם, אלא גם תדאג לשמר את השיש ולא להרוס אותו תוך כדי התהליך. על כן, חשוב מאוד בעת בחירת חברת הפוליש, לוודא עם נציג החברה איזה סוג של פוליש ייבצעו אצלכם ובאילו חומרים החברה משתמשת.

סוגי פוליש שונים

 

כפי שציינו קודם, קיימים בשוק מבחר סוגי פוליש מגוונים:

לעיתים יש צורך בליטוש המרצפות טרם ביצוע פעולת פוליש וזאת במצבים בהם המרצפות שחוקות למדי ובעלות שריטות רבות ועמוקות. פעולת הליטוש הינה מסיבית ומסירה את כול פגמי המרצפות ולמעשה מותירה שכבה חדשה וחלקה עליה ניתן לעבוד.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.