אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תקליטנים - איך בוחרים?

מזל טוב! סוף סוף הוא הציע, סוף סוף היא הסכימה. בשעה טובה, מתחתנים. אחרי האופוריה והטלפונים לכל העולם, מתחיל שלב החיפושים, שבמהלכו תמצאו את עצמכם מול רשימה אין סופית של תקליטנים, שכל אחד מהם מעיד על איכויותיו, ניסיונו ועל אלפי הלקוחות המרוצים. עכשיו לכו תבחרו את האיש אולי הכי חשוב בארוע שלכם.

לא פשוט, בחירת תקליטנים. אבל שווה כל רגע של מחשבה לפני הבחירה. הנה מספר עצות שיהפכו את העניין לפשוט יותר:

ראשית, דברו עם אנשים שהתחתנו וחפשו המלצות. שנית, בקשו מהתקליטן המיועד לראות סרטונים עם עבודתו, כמו גם המלצות ומכתבי תודה. בדקו כמה "עסוק" התקליטן. תקליטנים מוצלחים אמורים להיות תפוסים בעבודה בלילות רבים. זכרו, המחיר נתון למיקוח. וודאו כי ברור לו סוג המוסיקה המועדף עליכם, ושהוא לא יתעלם מבקשות ספציפיות. התרשמו גם מהאישיות שלו ואל תתפשרו גם בנושא זה.

 

תקליטן לחתונה - הלב של הערב

 

"תקליטן לחתונה הוא המוח והלב של הערב", נוהגים לומר בתעשיית האירועים. ולא בכדי. תקליטן לחתונה יכול להיות ההבדל בין אירוע נחמד, לכזה שידברו עליו עוד הרבה מאוד זמן. בחירת השירים, הכריזמה, היכולת שלו להניע אנשים - כל אלו בעלי משקל מכריע ביכולת שלו להקפיץ לכם את החתונה לשמיים.

כולכם וודאי הייתם באירועים שאי אפשר היה לראות רצפה ברחבת הריקודים, ובכאלה שב-11 כבר האולם היה כמעט ריק. נכון, זה תלוי גם באורחים, אבל גם את הדוד הביישן עם הרגליים השמאליות ניתן להרקיד עם המוסיקה והאווירה הנכונה.

תקליטן לחתונה בוחרים בלי ויתורים, בלי פשרות ובלי שיקולים לא נכונים אחרים.

 

שירים לחתונה - מי שאתם באמת

חשבת כבר על שירים לחתונה שלכם? אם זו את מהצד השני של המסך, בטח חשבת כבר מגיל 8. אם זה אתה, אין לך מושג על מה אנחנו מדברים.

חשיבותם של שירים לחתונה עצומה. המוסיקה היא הראי שלכם. היא מעידה על מי שאתם, ועל מה שאתם רוצים להביע. חשבו טוב טוב לפני בחירת שירים לחתונה. לכל שיר שתבחרו תהיה משמעות. עדיף שזו תהיה משמעות טובה, לא?

שתהיה לכם חתונה מהנה ומוצלחת


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.