אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ההבדל הדק בין החלקה יפנית להחלקה ברזילאית

 

החלקה ברזילאית, טכניקה מדהימה וחדשנית שנועדה לשקם ולהחליק שיער פגום. בתהליך ההחלקה מחדרים חומר קארטין (בעזרת מכשיר הטיטניום) לתוך הסדקים הקטנים בתוך השיער במטרה ליצור שכבת מגן של חומר הקארטין הידוע כחומר שאחראי לחיזוק השיער, לברק ולרכות. בנוסף, ההחלקה משנה את מבנה השיער, מיישרת אותו ומורידה מנפחו. בסיום התהליך מתקבל מראה שיער טבעי, חלק ובריא.כמו תוספות שיער .

החלקה ברזילאית מומלצת בעיקר לנשים בעלות שיער פגום (גוונים, מובהר, שרוף ויבש).

מטרת ההחלקה הברזילאית היא שכל הנשים שאינן יכולות לבצע את החלקה היפנית מהסיבה שהשיער לא בריא כל כך או שהמליצו להן לא לעשות  את ההחלקה, יכולות בלי כל חשש לבצע החלקה ברזילאית!

היתרון של ההחלקה הברזילאית על פני החלקה יפנית:

החיסרון הוא שההחלקה מחזיקה עד חצי שנה ויש לבצע את החלקה מחדש על כל השיער.

החלקה יפנית מתאימה יותר לשיער בריא וכשהמטרה העיקרית היא לקבל שיער חלק. החלקה הברזילאית מומלצת יותר כשהשיער הרוס ויש רצון לשקם אותו ולהחליק אותו.

לגבי החלקה יפנית אני לא ממליצה לבצע אותה בשיער פגום!

לסיכום,מקור החלקת שיער יפנית היא מיפן. היתרון הגדול של החלקה זו היא בכך שהיא מכריזה שאינה מזיקה לשיער ראשם של הנשים. בשיטה זו של החלקה יפנית משתמשים במגוון חומרים ומינרלים אשר נועדו למעשה לחזק את המבנה הפנימי של השערה. לאחר ההחלקה מוסיפים לשיער מגוון ויטמינים שמעניקים לו מראה מבריק לאורך זמן. החלקת שיער יפנית מאפשרת לנשים לצבוע את שיערן או לסלסל אותו לאחר ההחלקה וזאת בגלל שהיא מותירה את השיער בריא וחזק. בשיטה זו משתמשים במגהץ קראמי המיועד לשמור על טמפרטורה קבועה בעת ההחלקה. החלקת שיער יפנית מיועדת כמעט לכל קהל היעד של הנשים, לא מומלץ לבצע החלקה זו אם השיער שלך פגום, קצר מאוד או שהבהרת את שיערך ביותר מארבעים אחוז. ביצוע החלקה זו אורכת לרוב בין שלוש לחמש שעות.החלקת שיער ברזילאית ייחודית בכך שהיא מתחילה בניקוי של שיער האישה ובייבוש השיער באופן מלא. לאחר מכן מוחדר לשיער חומר הנקרא קרטין על ידי חימום השיער ועיסויו. חומר זה ידוע כמחזק ומשקם את השיער וגם נותן לו מראה מבריק וציפוי. היתרון הגדול של החלקת שיער ברזילאית היא בכך שמעבר לתוצאה הרצויה של החלקת השיער יש ביכולתה של החלקה זו גם לשקם ולהבריא את שיער ראשך. החלקה ברזילאית נמשכת כמה שעות ולאחר 72 שעות, האישה תצטרך לחזור למספרה על מנת להשלים את הטיפול של שטיפה עם נתרן ושמפו מרכך. החלקת שיער ברזילאית למעשה משקמת את השיער ומצפה אותו ומתאימה גם לבעלות שיער פגום וצבוע.


אודות מחבר המאמר

החלקה יפנית

החלקה ברזילאית

תוספות שיער

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.