אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קבלן שיפוצים, טיפים והמלצות

שיפוצים - קבלן שיפוצים

 

כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנחנו צריכים לשפץ את הדירה לאחר שפתאום הסתבר לנו שיש קילוף של הצבע בקירות השונים, או לאחר שהצטרף ילד נוסף למשפחה ויש צורך לשבור קירות בבית, או לאחר שפשוט מתחשק לנו לשפר את המראה של הדירה שלנו ולשדרג את העיצוב שלה ולחוש שאנו גרים בארמון ולא בסתם חורבה ישנה.

 

פרויקט של שיפוצים דורש מאתנו להשקיע לא מעט זמן בתכנון של השיפוצים, בבחירה של אנשי המקצוע הרצויים, בהחלטה על התקציב הדרוש ועוד.

יש כאלו שיחליטו על פרויקט שיפוצים קטן המתמקד רק בחדר האמבטיה שיתבצע ע"י קבלן שיפוצים המתמחה בשיפוץ חדר האמבטיה ויש כאלו שיחליטו על פרויקט שיפוצים נרחב וגדול שיתבצע ע"י קבלן שיפוצים המבצע מגוון רחב של עבודות שיפוץ.

 

כאמור יש היום סוגים שונים של קבלני שיפוצים, יש קבלני שיפוצים המתמקדים בסוג שיפוץ ספציפי למשל קבלן שיפוצים המתמחה בשיפוצים בגבס, ויש קבלן שיפוצים המבצע מטריה שלמה של עבודות שיפוץ החלה מעבודות צבע וכלה בעבודות ריצוף.

 

בכל מקרה שבו אתם בוחרים קבלן שיפוצים בררו היטב האם מדובר בקבלן שיפוצים שאכן רשום אצל רשם הקבלנים כקבלן שיפוצים או שמא מדובר בשיפוצניק חובבני המגדיר עצמו כקבלן שיפוצים מבלי שיש לו מסמכים המאשרים זאת.

 

תהליך הבחירה של קבלן שיפוצים אינו פשוט כלל וכלל , אם אנו רוצים קבלן שיפוצים רציני ומקצועי חשוב שנחפש קודם כל המלצות על אותו קבלן שיאשרו לנו שאכן הקבלן ביצע כבר עבודות מקצועיות עבור אנשים אחרים , בנוסף לכך חשוב למצוא תשובות לשאלות חשובות כמו : מהי האחריות המקצועית של אותו קבלן, האם הוא לוקח אחריות כמו שצריך או שהוא בורח מאחריות ומפיל את הכל עליכם, האם הקבלן מבטח את עצמו ואת עובדיו כראוי, האם הקבלן עורך עמכם הסכם הגון וראוי או שזהו הסכם חובבני ומעורפל, האם המחירים שהוא דורש הם סבירים או שאלו מחירים בשמיים? כל אלו שהן שאלות שיש למצוא להן תשובות ברורות עוד לפני שאנו בוחרים את קבלן השיפוצים שעונה לצרכים שלנו ומתאים לתקציב שלנו.

 

 


אודות מחבר המאמר

אורי ג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.