אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספות וכורסאות לעומת כסא בר ושאר ריהוט גן

 

 

בחירת ריהוט גן היא לעיתים משימה שרבים נוטים להשאיר לשלבים מאוחרים בתהליך עיצוב הבית או בנייתו. ראשית מתמקדים בעיצוב החלל הפנימי של הבית וקניית רהיטים עבורו. חדר הסלון, חדרי השינה וחדר המטבח חשובים יותר מאותו ריהוט גן שנחשב בשלב זה למותרות. במקרים רבים ישנה נטייה להגיע לשלב עיצוב החצר וקניית ריהוט גן, כאשר הארנק כבר התרוקן כמעט לגמרי וגם האנרגיות נגמרו. התוצאה היא קניית ריהוט זול ומוזנח, במקרים רבים ריהוט שכזה עשוי להרוס באופן מוחלט את השהייה בבית.

סיבה נוספת לכך שרבים מזלזלים בקניית ריהוט גן היא הפגיעות של ריהוט זה אל מול הריהוט הפנים ביתי כגון ספות או כורסאות . ריהוט גן חשוף לפגעי הסביבה ומזג האוויר ולכן עשוי להישחק במהירות רבה יותר ולהצריך רכישה נוספת. בנוסף חצר הבית פתוחה לרוב בפני פורצים וגנבים שעשויים לגנוב את ריהוט הגן או להשחית אותו בקלות רבה יחסית. למרות הטיעונים הללו, ניתן ואף משתלם להשקיע בבחירת ריהוט גן איכותי ונוח, אולם בעת בחירת ריהוט גן, יש לשים לב לאופי הרהיטים שנבחר לרכוש ביחס לתנאי הסביבה אליה הם עתידים להיכנס. לדוגמה, בחצר מקורה שפגעי מזג האוויר וגורמי נזק אחרים, לא ישחיתו את ריהוט הגן, נוכל למקם ריהוט גן רגיש יותר. במקרים כאלה סביר שהיצע הרהיטים עבור הגן יהיה רב ומגוון יותר כגון כסא בר .

במקרים אחרים בהם החצר אינה מקורה, או שהחצר חשופה לנזקים סביבתיים מסוימים, סביר שנחפש ריהוט גן עמיד וקשיח יותר. במקרים כאלה רבים בוחרים בכיסאות פלסטיק פשוטים. אולם ניתן גם להשקיע בריהוט גן נוח ואיכותי יותר ורק לשים את הדגש על עמידותו כנגד נזקי הסביבה. ריהוט גן איכותי הוא חלק חשוב מן הריהוט הכולל של הבית ויש להשקיע בו ככל הניתן. 

 


אודות מחבר המאמר

ספות

כורסאות

כסא בר

כסאות בר

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.