אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אייפון לקנות חכם

רוצים לרכוש אייפון, לא יודעים איך, איפה...במאמר זה נעסוק בדרכים הכשרות לרכישת אייפון, בין אם זה רכישה בארץ או בחו"ל וכמובן נתייחס לצמידות המכשיר לחברות הסלולר, מתי עדיף לרכוש מכשיר שאינו נעול לחברה מסוימת ומתי אפשר להתפשר גם על זה תמורת חיסכון של כמה מאות שקלים. עד לפני כשנה, לא ניתן היה לרכוש אייפון בארץ, אנשים רכשו אייפון בחו"ל, אבל בדצמבר 2009 אפל הרחיבה את המכירות שלה גם למדינות נוספות, ישראל ביניהם.

היום ניתן לרכוש אייפון בישראל, לרוב עם חוזה התחייבות שלא תמיד משתלם, עם כמות דקות חודשית, גלישה ועוד... לפחות ב2 חברות סלולאריות מתוך ה3 הקיימות (לא אציין את שמם כדי לא לעשות פרסומת) בארץ ניתן לרכוש אייפון ללא התחייבות בתשלום של סכום מלא במזומן, במידה וחשבון הטלפון החודשי שלכם לא גבוה מידי אופציה זו עדיפה שכן התשלום הראשוני עבור המכשיר הינו גבוה יחסית אך תחסכו המון כאבי ראש ותשלומים גבוהים מידי חודש שכמובן ולא תנצלו את החבילה במלואה.

אם רכשתם אייפון באחת מחברות הסלולר בישראל, תדעו שניתן לפתוח אותו לסימפרי (כדי שתוכלו להכניס כרטיס סים לשימוש בחברת סלולר אחרת), העלות לפתיחת האייפון נעה בין 80-100 ₪,לאחר הפתיחה תוכלו להשתמש במכשיר עם כל חברה סלולארית בארץ ובחו"ל. אייפון שאיננו סימפרי, ניתן להשתמש בו רק בחברת הסלולר ממנה הוא נרכש, אם רוצים בכל זאת להשתמש בו בחברה סלולארית אחרת, יש צורך בפריצה של המכשיר, פעולה זו איננה מומלצת עלי ידנו.פריצת אייפון לשם שימוש בסים שאינו הסים של החברה הסלולארית ממנה הוא נרכש, נקראת פריצת UNLOCK, פריצה זו מסוכנת מכיוון ובכל עידכון של מערכת ההפעלה, חברת אפל חוסמת את המכשירים שנפרצו, דבר אשר יכול להוביל לחסימה חומרתית של שימוש באייפון.

לסיום התייחס לנושא רכישת אייפון בחו"ל, ניתן לרכוש היום אייפון בחו"ל בסכומים הנעים בין 2200 ₪ למכשיר נעול לבין 3200 למכשיר סימפרי, עדיך להשקיע קצת יותר ולקנות אייפון סימפרי, כך תחסכו כאבי ראש בעתיד.לפני שאתם רוכשים מומלץ לשאול את המומחים מכם בפורום אייפון הקרוב לביתכם.בהצלחה ותתחדשו.


אודות מחבר המאמר

בניית אתרים ופתרונות אינטרנט מתקדמים, אפליקציות לאייפון, פורטלים, רשתות חברתיות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.