אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כותב תוכן לאינטרנט

 

כותב תוכן לאינטרנט הוא אמן המילים .כותב תוכן באינטרנט הוא איש מכירות הממיר את המילים למכירות . לפני כותב תוכן עומדות שתי מטרות חשובות . הטקסטים חייבים להיות מעניינים, שימושיים ומועילים ,ועליו לכתוב כתבה מעניינת ומכוונת למנועי החיפוש

כותב תוכן לאינטרנט – מה "גוגל אוהב"

אחת המטרות של כתיבת כתבות באתר היא כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש , בעיקר ב"גוגל". כדי לקדם את האתר עלינו לשתול בכתבה מילות מפתח. מילות מפתח הן המילים שעליהן יקיש הקורא בבואו לחפש מוצר מסוים והן המילים שיביאו אותו לאתר שלנו. ככל שיהיו יותר כניסות לאתר כך יקודם האתר בדירוג במנועי החיפוש . כותב תוכן לאינטרנט ישלב את מילות המפתח בכתבה . הן צריכות להיות משולבות בצורה טבעית, מאוזנת ומתוחכמת. אסור להן לפגוע בזרימה הטבעית של הכתבה .

 

כותב תוכן לאינטרנט – אמנות כתיבת הכותרות

עוד לפני קריאת הכתבה נפגש הגולש עם הכותרת . רק כותרת טובה תשאיר אותו באתר . אם כן, כיצד נכתוב כותרות טובות?

כותרת טובה היא כותרת מסקרנת כותרת שמגרה את הקורא להמשיך ולקרוא.

כותרת טובה היא כותרת ממוקדת וקצרה . לא יותר משמונה מילים.

כותב תוכן שנון- הכותב כותרת שנונה ולא ברורה מחטיאה את המטרה . ,הכותרת צריכה להיות מובנת ובעל מסר ברור .

קופירייטנג הוא האיש המומחה בכתיבה לאינטרנט וגם לכתיבת כותרות.

כותרת טובה היא כותרת שיש לה השפעה פסיכולוגית . שאלה תמימה כמו מי עוד רוצה ? משמעותה היא שיש כבר אנשים שרוצים, בואו והצטרפו אלינו !

כותב תוכן באינטרנט – הסוד של כתיבת התוכן.

 

כתיבה בסגנון פירמידה – את המסר החשוב נמקם בתחילת הכתבה . לא בטוח שהגולש ימשיך לקרוא את הכתבה עד סופה . כתיבת המסר החשוב בראש הכתבה תבטיח לנו שהוא לפחות התוודע למסר שרצינו להעביר לו.

כותב תוכן באינטרנט יכתוב בפסקאות . הפסקאות יהיו קצרות , נושא אחד בכל פסקה . המשפטים יהיו קצרים וקריאים כתובים בשפה תקנית ללא שגיאות . כתיבה שתכבד את הקורא.

כתיבה קצרה ומתומצתת – כתיבה לאינטרנט הוא אומנות הכתיבה הממוקדת כמה שפחות מילים ומשפטים כך יהיה יותר טוב . תמיד עלינו לזכור כי אנו כותבים לאדם עסוק שאין לו זמן פנוי והוא ממהר לעזוב . כתיבה ממוקדת תעביר לו המקסימום במינימום זמן.

כותב תוכם באינטרנט יודע את סודות הכתיבה השיווקית . כתיבה שיווקית היא הכתיבה הממירה מילים למכירות .

 

 


אודות מחבר המאמר

בחסות עריכה לשונית ומיתוג אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.