אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך להצעות נישואין

אתם יוצאים שנים ואתה כבר יודע בוודאות שבת הזוג היא מי שתרצה לבלות איתה את שארית חייך, עכשיו צריך רק הצעת נישואין מוצלחת. כידוע הצעת נישואים צריכה להיות במקום הנכון בזמן הנכון (לפי העדפת בת הזוג) ורצוי שהרגע יהיה מרופד ברומנטיות רבה. להלן כמה טיפים שיסייעו לך בצעד הגורלי:

מקום להצעת נישואין

מקום להצעת נישואין משפיע באופן מסוים על הייחודיות של ההצעה עצמה. בניגוד לדעה הרווחת, מקום מוצלח להצעת נישואין לא חייבים להיות בלתי מושגים כמו פסגת האוורסט או על הירח, למרות שאלו בהחלט יכולים לתרום למטרה. מסעדה יפה, חוף הים, שייט לזוג, ואפילו הבית, יכולים בהחלט להוות מקומות מצוינים. הצעת נישואין יכולה להיות מיוחדת מאוד גם כאשר היא מתרחשת במיקומים הבנאליים ביותר.

כיצד מציעים

כולנו מכירים את הצעות הנישואין בהן רוכן הגבר על הברך ומוציא מאחורי גבו טבעת עם יהלום ענק, למרות שזה יכול לעבוד לא רע, רבים מאיתנו מחפשים הצעת נישואין מיוחדת יותר. המקוריות של הצעות נישואין היא אחת הפרמטרים להן אנו נוטים לייחס את החשיבות הרבה ביותר. הצעות נישואין בעת צניחה חופשית, סנפלינג בנג'י או תליית שלט "התינשאי לי?"על מטוס, הופכים את רגע ההצעה למיוחד יותר ופעמים רבות מפלפלים את האווירה.

תזמון ההצעה

אנשים נוטים לייחס חשיבות רבה מידי לתזמון של הצעות נישואין. על אף שיש לתזמון חשיבות מסוימת, אין צורך לצאת מגדרך רק על מנת להציע לבת הזוג נישואין בשנייה ספציפית בעת  ליקוי חמה נדיר. יש כמובן מקרים בהם הצעת נישואין סובבת כולה סביב התזמון הנכון, אך על פי רוב התזמון הוא הפרט הזניח ביותר.

לסיכום

הצלחתה של הצעת נישואין היא אינדיבידואלית לכל אדם, אחד יהיה חייב שהמיקום יהיה ייחודי, אחר ירצה הצעת נישואין אקסטרימית ואחר יעדיף הצעה רומנטית וסולידית. החשוב ביותר הוא לערוך הצעת נישואין שמשקפת אותך ואת מאמצייך כלפי בת הזוג.


אודות מחבר המאמר

yaeloosh

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.