אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה צריך לבדוק ביחס להשקעות נדל"ן בארה"ב להשכרה

כאשר ישראלים באים לשכור דירה קיימים מספר דברים אשר הם ירצו לבדוק ביחס לדירה לפני השכרתה. באופן דומה גם אמריקאים אשר מעוניינים בשכירת דירה או בית בארצות הברית עושים שיקולים דומים, אולם שיקולים אלו אינם בהכרח זהים או דומים לשיקולים אותם יעשו הישראלים, כיוון ומדובר בפערי תרבות. ישראלים הבאים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב, במיוחד כאשר מדובר בהשקעות אשר הינן מקובלות במיוחד בימים אלו, השקעות נדל"ן מניבות, טוב יעשו עם יבדקו את נכס הנדל"ן המיועד להשכרה בעינים של האמריקאי אשר שוקל לשכור את הנכס אותו רכשו.

השקעות נדל"ן - נקודות אליהן יש לשים לב בבדיקת נכס המיועד להשכרה

הישראלים כמו האמריקאים אינם מהווים חתך אוכלוסיה אחיד בכל הנוגע להשכרת דירות ובתים. ערים גדולות אשר הינן עריים אוניברסיטאיות יתאפיינו בחתך שוכרים אשר הינו צעיר, נטול ילדים, השוכר דירה או בית לתקופה של עד מספר שנים, והגורמים אשר חשובים עבורו בדירה או הבית אשר שכר הינם שונים מהגורמים אשר יהיו במרכז שיקול הדעת של משפחה בעלת שניים או שלושה ילדים הבאה לשכור בית או דירה בפרוורים.

מעבר לשיקולים אלו, גם תרבות מקומית עשויה להוות גורם רב השפעה בהחלטה לשכור בית זה או אחר. ערים מסוימות דוגמת ניו יורק, ובעיקר מנהטן, מתאפיינות בכך כי מחיר החזקת רכב הוא מן הגבוהים בעיר, כיוון וקיימת מצוקת חניה רבה. שוכרים רבים מעדיפים להשתמש בתחבורה הציבורית הנוחה אשר קיימת בעיר המהווה תחליף הולם, זול יחסית, נוח ובמרבית המקרים מהיר בהרבה מן השימוש ברכב פרטי. כאשר בית לרכוש דירה בניו יורק כל נושא החניה כמו גם נושא הקירבה לתחנות הרכבת התחתית הופך, משום כך, להיות נושא קריטי עם חשיבות רבה עבור שוכר הנכס. בערים אחרות, דוגמת לוס אנג'לס, התחבורה הציבורית כמעט ואינה קיימת ואינה יעילה, ואילו העיר מתפרשת על פני שטח נרחב אשר הופך את הרכב לנושא ראשוני בחשיבותו, אין להניח כי שוכר הנכס יהיה נטול רכב. במקרה זה החשיבות של הקירבה למוקדי התחברוה הציבורית יהווה נושא זניח עבור השוכר, ולכן גם מעניין פחות עבור מי אשר בא לבצע השקעות נדל"ן בנכס זה.

מעבר לנושא התחבורה יש לשים לב לנושאים נוספים כגון הקירבה לאוניברסיטאות או מרכזי עבודה, הקירבה למקורות מתח גבוה או אנטנות סלולריות, והקירבה למרכזי קניות גדולים.


אודות מחבר המאמר

יועצת השקעות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.