אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדוע לבצע הסרת משקפיים בלייזר – 5 סיבות

במהלך הניתוח להסרת משקפיים, מתבצע תהליך כירוגי בעין המטופל, המאפשר לרופא לבצע תיקון ליקויי ראייה על ידי החלפת עדשת העיין ועוד. ישנם מספר סוגי ניתוחים שנופלים לקטגורייה של ניתוחי ראייה בלייזר, כאשר כל אחד מהם מספר פתרון אפקטיבי לבעיות ראייה שונות.

במאמר הנוכחי, נציג בפניכם הקוראים מדוע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הפתרון האידיאלי למגוון בעיות ראייה.

סיבה אחת - כי זה עובדהיעילות של הניתוח להסרת משקפיים היא טובה ביותר. הניתוח עורך רק מספר דקות, אך התוצאות נשארות עמכם לשנים ארוכות. ניתן לטפל בליקויי ראייה שונים ומגוונים על ידי ביצוע הסרת משקפיים בלייזר.

אחת הבעיות השכיחות ביותר, שגורמות לליקויי ראייה, נגרמת כאשר אין מספיק מקום בגלגל העין לנוזלים לזרום בחופשיות, דבר היוצר לחץ רב ומוביל ברוב המקרים לראייה מטושטשת ולקוייה. המצב הרפואי הזה נקרא גלאוקומה (glaucoma).בעיה שכיחה נוספת שניתן לטפל בה בעזרת לייזר להסרת משקפיים היא הקטרקט. ניתוח קטרקט ניתן לבצע בעזרת לייזר מיוחד שפותר את הבעיה לחלוטין, ברוב המקרים.

סיבה שניה - כי הניתוח נעשה ללא כאבהסרת משקפיים ללא ניתוח, מאפשרת בעצם מצב שבו ראייתכם חוזרת למוטב וללא כאבים מיותרים. במהלך התהליך, תחושו כאב קל, מעין עקצוץ, אך הוא חולף במהרה. לאחר התהליך, עליכם לתת מנוחה לעיניים שלכם, כלומר להמנע משהייה ארוכה במקומות מוארים בצורה קיצונית (בעיקר להמנע מלבלות בחוץ, בשעות בהן השמש קופחת). יש להמנע גם מקריאה או צפייה בטלוויזיה מספר ימים לאחר ביצוע התהליך - בכדי למנוע עומס מיותר על העיניים.

סיבה שלישית - כי התוצאות נראות לעין - במהירותתוצאותיו של ניתוח מוצלח להסרת משקפיים נראות לעין באופן מיידי. הראייה המטושטת חוזרת להיות חדה כתער. הדבר מורגש מאד בייחוד בניתוחי קטרקט, בהם עדשת העין הפגומה מוחלפת בעדשה חדשה ותקינה.

סיבה רביעית - כי ניתן לבצע ניתוחים בלייזר מספר פעמיםניתן לחזור על הניתוח להסרת משקפיים, אם לאחר מספר שנים הראייה נעשית לקוייה בשנית. הדבר הכרחי למטופלים שסובלים מבעיות ראייה קשות, שחוזרות ובאות.

סיבה חמישית - כי הניתוח מסיר את הצורך במשקפייםאם יש לכם משקפיים, אתם כבר בטח יודעים כמה זה לא נוח ולעיתים גם לא יפה. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר פותר אתכם מהעול.

לסיכום, ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינו תהליך פופולארי ושכיח, בטיחותי ואמין עם תוצאות הנראות לעין באופן מיידי.הסרת משקפיים בלייזר מחיר איננו יקר בצורה מוגזמת והפך בימינו להליך קוסמטי זמין מאד. טווח המחירים נע סביב ה-10,000 שקלים לביצוע הסרת משקפיים במכון אמין ומוצלח.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.