אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשת סקי בצרפת – חלום לבן

צרפת היא יעד ראשון במעלה לחופשות סקי בחורף. צרפת מציעה מגוון רחב של אתרי סקי, המתאימים לכל שכבות הגילאים ולכל תקציב. אתרי הסקי בצרפת נחשבים למובחרים ביותר באירופה, אם לא בעולם כולו. רכס האלפים הצרפתים מאפשר למדינה לפתח תיירות סקי ענפה ומשגשגת. בצרפת מגוון רחב של אתרי סקי, המותאמים לכל אחד ואחד מכם. החל מהמתחילים, שמעולם לא עשו סקי ועד המקצוענים שכבר חוו הכל. סקי בצרפת ניתן לעשות לא רק באלפים הצרפתים, אלא גם ברכס הפירנאים. למרות זאת, בשל גובהו של רכס האלפים, תנאי השלג באתרי הסקי באלפים הם הטובים ביותר. בצפון האלפים הצרפתים, תוכלו לנפוש באתרי הסקי כדוגמת אבוריאז (Avoriaz), שמשמש כגן עדן לגולשי סנואובורד ואתר הסקי מורזין (Morzine) שנחשב לטוב ואמין, למרות גובהו הנמוך יחסית - רק כ-1000 מטרים מעל פני הים. בדרום האלפים, ממוקמת העיירה הקסומה שמוני (Chamonix), שהיא אחד מאתרי הסקי הראשונים שנפתחו בצרפת. בשל העובדה ששמה של העיירה ואתרי הסקי הסמוכים לה הולכים לפניהם - זה נחשב לאתר סקי יקר מאד, אך יחד עם אתר הסקי מגבה (Megeve) הסמוך, השניים מהווים את משטח הסקי החמישי בגודלו בצרפת. העיירה שמוני ממוקמת יחסית קרוב לשוויץ, וההגעה הזולה ביותר מישראל היא על-ידי טיסה לג'נבה ומשם נסיעה ברכב לעיירה. באיזור Haute Savoie ממוקמים שניים מאתרי הסקי המפורסמים ביותר בצרפת: ואל דיזר (Val d'Isere) וטיגנס (Tignes). ביחד, הם מציעים כ-300 ק"מ של מסלולי סקי איכותיים בגובה רב - שנקודת המקסימום שלו מגיעה עד 3000 מטרים. באיזור מסלולים רבים, החל מרמת מתחילים ועד רמת מקצוענים. מחירי חופשת סקי בואל דיזר משקפים היטב את היותו אחד מאתרי הסקי האיכותיים ביותר בעולם. סקי הדרכה בעברית ההמלצה שלנו היא לנסות למצוא חבילת סקי, המשלבת טיסה, העברות ולינה בקלאב מד ואל דיזר. המחיר מעט יותר יקר, אך מובטחת לכם חופשת סקי חלומית ובלתי נשכחת.


אודות מחבר המאמר

בקי בלושטיין, מנהלת תחום תוכן באתר חדשות.נט hadshot.net/travel - מידע והמלצות לחופשה מפנקת hadshot.net/esthetics - מאמרים והצעות מחיר לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.