אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין מיוחדות באמת

להיות משוגע זה בכלל לא קשה, אך לנסות להשתגע כאשר הדבר עלול לעלות לך בשנים ארוכות של כעס עצור מצד אשתך לעתיד, זו כבר משימה לא פשוטה. לכן, מעטים הם המשוגעים אשר יעזו להעניק לבחירת ליבם טבעת אירוסין קצת אחרת. לאמיצים שבינינו, ערכנו רשימה של ארבעת טבעות האירוסין המשוגעות ביותר שניתן למצוא כיום בשוק החופשי.

טבעת לול יהלום פפ- אם ברצונכם להכניס קצת מתיקות לאירוסין המיוחלים אז כדאי שתלכו על טבעת סוכריה בצורת יהלום,  הבחירה בטבעת זו היא די קמצנית וכדאי מאוד שתכינו תשובה מקורית ומעניינית אשר תהיה מוכנה בשליפה מהירה כאשר ארוסתכם תשאל "משה, מה חשבתך לעצמך"??? 

טבעת לול יהלום הינה קלילה והיא בהחלט מתאימה אך ורק לקטע מקדים לפני המנה העיקרית. חבילה של 24 טבעות כאלו תעלה לכם כ 40 שקלים ואפשר להשיג אותם בפיצוציות המובחרות.

טבעת שני גזרים- עשויה מחישוק כסף עטוף בחוט צמר ומעליו שני גזרים מפלסטיק, זוהי בהחלט טבעת אירוסין  מעניינת מאחר והטבעת הזאת תמשוך את עינם של כל מי שיתקל בכם. מחירה באינטרנט עומד על 15 דולר והוא אינו כולל שילוח בינלאומי ואחריות.

 טבעת משעווה- הטבעת  לקוחה מרעיון באתר לסדנאות יצירה, שבמקרה פירסם טבעת אירוסין מדליקה שכל אחד יכול לייצר בבית. דבר ראשון קונים כדורי שעווה בחנות לציוד משרדי או שפשוט ממיסים מספר נורות, כמובן עם עדיפות לצבע אותו אתם אוהבים. בשלב ההמסה אפשר לזרוק לשעווה נצנצים או קישוטים מעניינים אחרים אשר יכולים להשתלב בתוך השעווה וליצור מראה ייחודי ומרשים לטבעת. לאחר שהנוזל מוכן שופכים אותו על משטח כדוגמת שיש על מנת שיתקרר.  כך נקבל חומר נוח לעיבוד, עם החומר הזה אפשר לשחק וליצור טבעות אירוסין בצורות שונות , כאשר השעווה היא החומר העיקרי, או שאפשר ליצור מהשעווה תבנית לחומר אחר על מנת ליצור טבעות אירוסין מיוחדות. בהצלחה..

טבעת דיוקן עצמי- למי שממש רוצה להפציץ ולקחת את כל הקרדיט, כדאי שיתחיל לחפש את האמן הניו זינלנדי שמייצר טבעות אירוסין על פי הזמנה ועל פי דיוקן אישי. אישית לא יצא לי לראות תמונה של הדבר אך מקריאה בבלוג המתמחה בטבעות אירוסין  מיוחדות אפשר להבין כי אכן הדבר מרשים ויוצא דופן. את האמת זה קצת פריקי לשים על האצבע את אישתך שתנעץ בך מבטים כל היום, אך למי שבעניין מומלץ בחום.


אודות מחבר המאמר

יהודה יהלום

מבית www.ediamonds.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.