אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דרכים להגדלת חזה

נשים בוחרות בניתוח <הגדלת חזה מכמה סיבות. מרבית הנשים בוחרות להחזיר את צורתו של החזה לאחר שהצטמק בעקבות לידה והנקה. ישנן נשים בעלות חזה קטן שאינו פרופורציונאלי למבנה גופן והן רוצות להרגיש נשיות יותר וניתוח החזה אכן תורם למראה החיצוני שלהן ולביטחון העצמי. במקרים אחרים, מדובר בשחזור החזה לשנים שעברו כריתת שד, כתוצאה מטיפול בסרטן השד.

 

אבל ברגע שהחליטו על ניתוח הגדלת חזה, עדיין צריך להחליט על סוג השתלים והגודל הרצוי כמובן. בזאת כדאי להתייעץ עם כירורג פלסטי שעליו הן סומכות. ישנם שתלים עגולים וישנם שתלים אנטומיים בעלי צורה של אגס או של טיפה שמקנים לחזה מראה טבעי יותר ולכן כבר קשה להבחין.

 

הנה כמה דגשים, בכל זאת, כיצד לבחור את השתל המתאים עבורך:

בישראל יש רק שני סוגים נפוצים של שתלים: עגולים ושתלים אנטומיים.

 

השתל העגול היה נפוץ עוד בהתחלה, נחשב לקלאסיקה ונותן את המראה של שדיים עגולים וסקסיים. שתלים אלה הם מקובלים מאוד אצל דוגמניות ושחקניות, יש כאלו שאפילו בנו על זה קריירות מצליחות כמו פמלה אנדרסון או שדרגו עצמן לאחר נישואים מוצלחים, כמו ויקטוריה בקהאם.

שתלים אנטומיים בנויים כך שבראשם הם צרים ורחבים בתחתית, בדומה לצורת אגס או טיפה. שתל זה נותן לנשים מראה נשי טבעי יותר, ולכן מתאים בדרך כלל לנשים מבוגרות יותר המעוניינות להחזיר עטרה ליושנה. השתל הוא דינאמי ומסיבה זו, שתלים אלו אינם מתאימים לנשים אשר עוסקות באופן אינטנסיבי באורח חיים פעלתני במיוחד הכולל ספורט אתגרי, אשר יכולים לגרום לשינוי השתל.כיצד לבחור את הגודל הנכון?לאחר בחירת סוג השתל, חשוב גם לבחור את הגודל הנכון.ישנם נתונים חשובים בבחירת הגודל של השתל: מבנה גוף האישה, משקל, רוחב החזה, גובה, וגם, כמובן, טעם אישי. ניתן להבחין בקטגוריה ספציפית בניתוח הגדלת חזה: נשים המעדיפות שתלים קטנים, כי הן מפחדות לקבל מראה גרוטסקי ומיני מידי. המלצה טובה היא לא להגזים בזה ולהקשיב להמלצות של הכירורג הפלסטי שלך.מנתחים פלסטיים בעלי ניסיון רב בתחום רואה עשרות (אם לא מאות) של נשים שבחרו שתלים מסוגים שונים. הם מכירים היטב את התוצאות  ולכן יכולים לסייע לך לבחור את השתל המתאים ביותר עבורך.עצה נוספת היא להגיע מנתח פלסטי עם תמונה של בחורה עם מבנה גוף זהה לשלך ועם צורת וגודל החזה שאת מעוניינת בו. הדבר מאפשר למנתח להבין טוב יותר מהו הגודל שאת שואפת אליו ולתת לך ייעוץ מתאים.


אודות מחבר המאמר

באדיבות ד"ר וינברג מנתח פלסטי - http://www.dr-weinberg.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.