אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אלומיניום חומר גלם עבור תריסים חשמליים

חידושי הטכנולוגיה של שנות האלפיים נכנסים ומשפיעים על כל תחום וענף בחיינו ובסביבתנו, גם כאלו שנדמה כי אין מה לחדש בהם. כך למשל תחום החלונות והתריסים. נדמה לעתים כי תחום החלונות די עומד במקום, ללא חידושים מרחיקי לכת, שהלא עד כמה ניתן לחדש בחלון? אולם עתה הולך וכובש לו מקום בבתים ובמשרדים פטנט חדשני ומעניין – תריסים חשמליים עשויי אלומיניום. במאמר זה נספר לכם מעט אודות תריסים חשמליים אלו.

 

הכירו את ההמצאה החדשה: תריסים חשמליים

 

תריסים חשמליים מביאים אל הבית שלכם או אל המשרד נוחות חדשה ומפתיעה בתפעול התריסים. כל המתגורר בבית בן עשור ויותר מכיר את הבעיה – התריסים הופכים ישנים, ומנגנון הפתיחה הידני של אותה ידית לפתיחת ולסגירת התריסים הופך קשה להזזה באופן המצריך הפעלת כוח והתנגדות בכל פעם שברצוננו להחשיך מעט או להאיר את החדר. לנו כמבוגרים אומנם קל יותר להתמודד עם בעיה מעין זו, אולם לקשישים ולילדים יהיה נוח יותר באופן מכריע לפתוח תריסים חשמליים. אך זו אינה הבעיה היחידה בתפעול תריסים. בבתים גדולים ישנו פעמים רבות חלל רחב המאגד אזורים פונקציונאליים שונים (למשל, מטבח, חדר אוכל, סלון וחדר כניסה), ובו גם כמות גדולה של חלונות בגדלים שונים, כמו גם חלון-דלת הזזה אל המרפסת או החצר. לכל אלו יש תריסים, ובשעת הבוקר, כשרוצים להכניס את האור אל הבית, יש לרוץ מאחד אל השני כדי לפתוח כל אחד בנפרד. אותו התהליך מתרחש בערב באופן הפוך, כשצריך לסגור את כל התריסים – חישבו כמה זמן תריסים חשמליים היו חוסכים לכם בפעולה שגרתית זו. אותה בעיה קיימת גם במשרדים, בעלי כמות רבה של תריסים. במקומות אלו תריסים חשמליים מספקים מענה מהיר ונוח לקודמיהם הידניים.

 

תריסים חשמליים הופכים את כל התפעול המוזכר לעיל לקל יותר באופן ניכר – שכן תריסים חשמליים מופעלים בקלות ובמהירות, אם על ידי מתג בדוגמת זה הקיים להדלקת מנורה, או שמה על ידי שלט רחוק. תריסים חשמליים לפיכך מאפשרים בלחיצה אחת זריזה ופשוטה לסגור בבת אחת כל חלון וחלון בבית.

 

אך זו רק ההתחלה. ישנם תריסים חשמליים שהינם חכמים עוד יותר, ומצוידים בחיישנים. תריסים חשמליים מסוג זה אינם מחכים שתלחצו על המתג או הכפתור, אלא תריסים חשמליים אלו מזהים לבדם, באמצעות החיישן שלהם, מתי יש שמש חזקה או רוח או גשם, ומכוונים את עצמם לפי נתונים אלו.

 

תריסים חשמליים הינם גם עמידים מאוד, שכן הם מורכבים מאלומיניום איכותי ובלתי מחליד. אגב, עוד נקודה מעניינת - בשל השימוש באלומיניום, תריסים חשמליים הרבה יותר מסובכים לפריצה ולניסור עבור פורצים מאשר תריסי פלסטיק מן המניין. עם זאת, אם בכל זאת מתרחשת תקלה כלשהי, כדאי לתקן תריסים חשמליים דרך אותה חברה שהתקינה את אותם תריסים חשמליים, מכיוון שהיא מכירה הכי טוב את מנגנון ההפעלה ואופן התקנתו. כמעט תמיד חברות התקנה של תריסים חשמליים גם מציעות שירותי תיקון עבור תריסים חשמליים שכאלו.


אודות מחבר המאמר

תריסי אלומיניום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.