אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לאירוע חגיגי

מתנות לאירוע חגיגי

ההתרגשות הזו, האוחזת בנו בכל פעם שאנחנו חוגגים אירוע משמעותי בחיינו, היא התרגשות שאין דומה לה. בהולדת תינוק והצטרפותו למשפחה המתרחבת, באירוע בריתה או בר מצווה, בחתונה ובימי נישואין וגם, ולא פחות חשוב מכך, בימי ההולדת של כל אחד ואחת מאיתנו. לכל אירוע כזה, אל תחושת ההתרגשות הרבה, מצטרף גם הצורך ברכישת מתנות מסוג זה או אחר. סוג המתנות שנרכוש, תלוי בגורמים רבים. מידת היכרותנו עם החוגגים, היא גורם מאוד קריטי, משום שככל שהיכרותנו טובה ואישית יותר, כך גם המתנות תהיינה אישיות יותר. ככל שנכיר את האדם לו מיועדת המתנה, כך נוכל לעמוד טוב יותר על צרכיו, רצונותיו ואהבותיו ולהתאים לו את המתנה המושלמת. אם היכרותנו עם החוגג המאושר אינה אינטימית, או אישית לפחות ככזו המאפשרת לנו יד חופשית ברכישת המתנה, נוכל לרכוש עבורו מתנה אוניברסאלית שתכיל הפתעות מתוקות, אותם כל אחד ואחת מאיתנו היו שמחים לקבל כשי עבור עצמנו אנו. מי מאיתנו אינו אוהב שוקולד או קפה איכותי? הפתעות מסוג זה, הופכות את המתנה לאיכותית ושווה במיוחד.

 

לשמח את האהובים עלינו

לשמח את האהובים עלינו, איננה משימה קלה. יש בינינו כאלו המסתפקים בזר פרחים בלבד ומצליחים בכך להעשיר את עולמם של יקיריהם. ומה בעצם אנחנו מבקשים? אנחנו רוצים לפנקם, לדאוג לכך שיתמלאו אושר עם קבלת המתנה, ולכן , מן הראוי שנקדיש את זמננו, מיטב מרצנו וגם, איך לא, כספנו, כדי לעשות זאת בדרך החיובית והטובה ביותר. מהי אותה דרך חיובית? עלינו לזכור, שמבחינה תקציבית, לא נוכל להשקיע במתנה מעבר ליכולותינו, וחשוב שנחליט מראש על תקציב רלוונטי, סכום בו נוכל לעמוד ואשר לא יגרום לנו לחרוג בקיצוניות מקו הגבול שהצבנו לעצמנו- בעת רכישת המתנה. רכישת מתנות היא מאורע משמח מאוד גם עבור הרוכש אותן, לא רק עבור מקבלן. להעניק את המתנה, גורם לנו אושר שאינו נופל מאושרו של מקבל המתנה. מתנות הן חגיגה ויש להתייחס אליהן כאל חגיגה. עצם התייחסותנו והרצון שלנו לפנק אדם אחר, ואין זה משנה מדוע, לצורך העניין, היא המהווה את המאורע המשמח האמיתי. אז כדאי לזכור, מתנות מושלמות הן דבר מציאותי, הן אפשרות ברת השגה וקיימת. נוכל ונצליח לרכוש אותן, ומקבליהן ישמחו עד מאוד.

 

 


אודות מחבר המאמר

SBA

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.