אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום בעזרת שילוט

 

כולם נוסעים במכוניות על הכבישים כל יום, למעשה אין כמעט אנשים שלא מבלים את זמנם כיום על הכביש בין אם זה בנסיעה באוטו הפרטי, במונית או באוטובוס.

ואיך לא כמובן, כולם נתקלים בפרסומות בכל מקום שהם נוסעים או הולכים. כולנו נתקלנו בשילוט עם הפרסומת של האישה שיש לה חיוך של מיליון דולר שמספרת שהיא למדה מנהל עסקים במכללה כלשהי וכיום היא מובילה את עולם הפרסום והשיווק באינטרנט.

השאלה הגדולה היא כמה משתלם באמת  הפרסום בשילוט.

הרי אנשים אשר נוסעים בכביש ומתרכזים בנהיגה, כמה הם באמת מקשיעים מחשבה על השילוט עם הפרסומות, האם הם יטרחו לאחר מכן להכנס לאת האינטרנט של החברה שמפרסמים אותה, האם הם ייזכרו במספר טלפון או את הכתובת של העסק המפורסם, בספק אם מישהו רושם את הפרטים בזמן נהיגה ובטח בארץ כאשר כולם עסוקים בלהידחף על הכביש.

אז איזה תפוקה כן יש מפרסום בשילוט?

קודם כל בעזרת שילוט ישנה עלייה במודעות ונוצרת נוכחות כלשהי למגוון רחב של קהל ובין היתר גם לקהל היעד, שהרי ברחוב ובכביש נמצאים מגוון שכבות האוכלוסייה וכלום נחפשים לפרסום.

כמו כן, בפרסום חכם מומלץ לנצל בצורה נכונה את מה שקיים כדי לגרום לפסרומת להיקלט בצורה הכי טובה שאפשר עם תמונה נכונה ומושכת, שימוש נכון בצבעים, הדבקת לוגו החברה בצורה גדולה וברורה כדי שהמותג ייקלט בבירור וייכנס טוב טוב לזיכרון של האנשים. מומלץ לא לשים מספר טלפון כי כמו שצויין לפני זה, אף אחד לא ייטרח לכתוב אותו וגם אותו הדבר לגבי כתובת אינטרנט, ברוב המקרים, אנשים לא ייכנסו לאתר אינטרנט אלא אם כן אפשר להקליק עליו ישירות.

 

לסיום, פרסום בעזרת שילוט עובד, כי בסופו של דבר הוא נכנס לתת מודע של אנשים בין אם הם רוצים או לא.


אודות מחבר המאמר

הכותב הינו עיוור צבעים ונוהג לבחור וילונות בהירים בלבד לבית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.