אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זיוה דן- טבעות אירוסין עלויות

זיוה דן- טבעות אירוסין עלויותטבעות אירוסין היא החלפת מתנות מיוחדת וחד פעמית שצריכה להיעשות בחשיבה מראש ותשומת לב גדולה. בחירת טבעת אירוסין היא לא הליך פשוט וכוללת קריטריונים שונים של טעם בן או בת הזוג, בחירת חנות מתאימה ותקציב לרכישת הטבעת. ידוע שתכשיטים זה לא עסק זול, ובכל זאת מדובר בפינוק של ממש, במתנה ייחודית שוודאי לא תחזור על עצמה בשנית. אז מה הם העלויות בשוק של טבעות אירוסין וכיצד נוכל לאמוד את מחיר הטבעת והאם הוא הוגן? מאמר זה יסייע לכם לענות על שאלות אלו.

אלו פרמטרים נקבעים בשוק התכשיטים לעלות טבעת אירוסין?

קיימים פרמטרים רבים לקביעת עלות הטבעת אך העיקרים שבהם מונים את : גודל היהלום, צבע היהלום, ניקיון היהלום וטוהר הזהב ומשקלו. יהלום גדול הוא מאוד מרשים ותופס את העין, אך ענידת טבעת אירוסין עם יהלום גדול יכולה להקפיץ את מחיר הטבעת בצורה משמעותית. מידות היהלום נמדדות על פי 100 קראט, חצי קראט (50) וכן הלאה. צבע היהלום גם הוא מרכיב חשוב בעלות טבעת האירוסין. צבע היהלום גם הוא נמדד בסקלה המסומנת באותיות וכוללת יהלומים שחורים, צהבהבים, ורודים וכו'. ניקיון היהלום גם הוא נמדד בסקלה דומה, ככל שתדירות ומיקום הפגמים קטן יותר היהלום יהיה יוקרתי יותר וכתוצאה מכך טבעת האירוסין ככלל. גם סוג המתכת – זהב בעיקר – מהווה משקל כבד בעלות הטבעת.

 

אלו קריטריונים נוספים משפיעים על עלות הטבעת?מחירה של טבעת הוא בעל קריטריונים רבים, מלבד הפיזיות שלו והחומרים ממנו עשוי המפורטים לעיל, קיימים קריטריונים ופרמטרים נוספים לקביעת עלות של טבעת אירוסין.

 כך למשל אם מדובר במותג, בעיצוב אישי, בתכשיט של מעצב, בתכשיט ששייך לאדם מפורסם, בחריטה מסובכת, בטבעת יד שנייה – כל אלה ועוד מעלים ומורידים את עלות טבעת האירוסין. Callbit, דיו


אודות מחבר המאמר

פאונדרס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.