אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לווינר - עד כמה זה חשוב ?

כולנו רוצים לנצח את המערכת של האח הגדול ולנסות לשבור את מערכת הסטטיסטיקה שלו אחת ולתמיד, להגיד - אני פיצחתי את הקוד! אני יודע מה צריך לעשות כדי לעשות כסף ללא מאמץ.. אז זהו שזה לא תמיד קורה.

כשאתה בא למלא ווינר - מי שלא מכיר - אלה משחקי ההימורים של משחקי כדורגל,כדורסל בכל מיני שיטות, וישנם הרבה מאוד דברים להמר עליהם - אתה צריך להיות מודע להרבה מאוד דברים מסביב. אתה לא יכול להגיד לעצמך "ראיתי אותם משחקים שבוע שעבר, נראו לא טוב, אין מצב שהם מנצחים את הקבוצה שנמצאת שני מקומות מעליהם ושבוע שעבר נתנה בראש" - זה לא עובד ככה.

אם זה היה עובד ככה, זה כנראה לא היה קיים. מה שאני בא להגיד זה - כשאתה מתחיל למלא ווינר חשוב מאוד שיהיו לך את כל הכלים והיתרון היחסי שאתה יכול להשיג, אחרי הכל, מדובר פה על כסף, ואנחנו יודעים שכסף לא גדל על עצים. לפחות לא אצלי..

אחד הכלים החשובים והעיקריים הוא טיפים לווינר, או יש שיגידו המלצות ווינר - מדוע זה חשוב? כשאתה מקבל את הטיפהנכסף או ההמלצה שתביא לך את המיליון (או עוד כמה מאות שקלים בסוף החודש) זה אחד הכלים הטובים בויתר שיכולים להיות לך לפני המילוי. למה ? תחשוב שיום לפני המשחק החלוץ של הקבוצה שרצית למלא נפצע ולא ידעת? תחשוב שבדיוק פיטרו את המאמן ושכחת.. או שהבעלים החליט למכור את הבלם כי הוא שכב עם הבת שלו - אי אפשר לדעת מה יקרה, ולכן חשוב לך מאוד לקבל את ההמלצות הכי טובות שאתה יכול לפני שאתה ממלא, כי זה באמת מה שיעשה את ההבדל.

יש הרבה מאוד שיטות לאסוף את המידע הנחוץ על מנת לקבל את ההחלטה - בשביל זה יש כל מיני אתרים שעוסקים בזה ואפשר להגיד שהתחום הזה תופס תאוצה לאחרונה. בחו"ל הנושא כבר מאוד מפותח, אבל כאן בארץ אנחנו אוהבים להיות יסודיים לפני שאנחנו מכניסים משהו כזה כחוקי.

בכל מקרה אני מאחל לך שתקבל את הטיפים לווינר הטובים ביותר, והמלצות ווינר שיוכלו לקדם אותך ליעד הנכסף.

שיהיה בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

המלצות ווינר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.