אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב אתר

איך לבחור את עיצוב אתר? הדגם הנכון של האתר שלכם. אילו דגמי האתר קיימים? כיצד לבחור את רכיבי העיצוב הטובים ביותר עבור האתר? כיצד צריך להתנהל הדו-שיח בין המעצב ללקוח? כיצד להעלות את אבטיפוס האתר לרשת?

 

עיצוב גרפי חייב להיות מעשי

העיצוב האתר חייב להיות יפה ושימושי. "איך לבנות אתר יפה, פופולארי?", תשאלו. צריך לפנות לא רק למומחים באגרונומיה, ללמנהלי אתרים.

הדגם הנכון של האתר

צריך ללמוד את האתרים המובילים בתחום ולראות אילו ארכיטקטורה יתאימו לאתר שלכם. מומלץ שהלקוח בעצמו יבחר את הדגם המתאימים ביותר בהתאם לטעמו האישי אך לא כדאי לו לוותר על הייעוץ המקצועי .

דגמי אתרים ויישומים

לאחר בחירת הדגם המתאים ניתן לשלב בו רכיבים מוצלחים מדגמים אחרים. הלקוח ביחד עם המומחים יבחר את הרכיבים החדשים, התחרותיים ביותר עבור האתר שלו.

בוחרים את הדגם המנצח

המעצבים מציעים ללקוח מספר דוגמאות לבחירה. לפעמים הלקוח בוחר מספר רכיבים מהדוגמאות המוצעות ולאחר מכן מאשר את הדגם הסופי של העיצוב. אם הלקוח מעורב בתהליך של בחירת הדגם, הוא מבין טוב יותר אץ האפשרויות העומדות בפניו.

סקרים –תיקונים –בקרות

תהליך של בחירת הדגם מלווה בדו-שיח בין הלקוח למעצב. אישורו של כל דגם מלווה בתיקונים,שינויים  ושיפורים. הלקוח יחזיר את הדגם לצורך שיפורים ותיקונים עד שיהיה מרוצה מהתוצאה הסופית. לאחר מכן אפשר לעבור לשלב הבא.פיתוח האבטיפוס והעלאתו לרשת

 

השלב האחרון בעיצוב הוא העלאתו לרשת את אבטיפוס האתר החסום לכלל הגולשים. הלקוח יכול להשתמש באתר מעוצב, לעקוב אחרי התפתחותו ולהעיר הערות הנוגעות לעיצוב. לאחר סיום של כל העבודות, האתר נפתח לקהל רחב. עכשיו אנחנו מתחילים לעבוד ביחד עם המשתמשים: להקשיב להערותיהם ולעקוב אחר התנהגותם . 

 

על עיצוב אתר...


אודות מחבר המאמר

אפמסטר - בניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.