אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בגוגל בפלש

איזה קבצי פלש יכול גוגל לסרוק טוב יותר?

ישנה יכולה טובה יותר לקרוא טקסט של קבצי swf.

איזה תוכן של קבצי פלש יכול גוגל לקרוא טוב יותר לקידום אתרים בגוגל?

כל הטקסט שהגולשים משתמשים בו כדי לתקשר עם האתרים שלכם כולל טקסט. כמו כן גוגל מסוגלת היום למצוא כתובות אתר שונות באותו קובץ פלש ולהזין אותם בתוצאות מנוע החיפוש. למשל אם קובץ הפלש מכיל כתובות לעמודים נוספים באתרים שלכם אז גוגל יכול לקרוא אותם בצורה טובה יותר.

מה לגבי תמונות בפלש בקידום אתרים בגוגל?

כרגע גוגל יודע לסרוק רק טקסט מתוך קבצי פלש. אם קבצי הפלש באתרים שלכם מכילים תמונות אז גוגל לא יקרא אותם. כמו כן טקסט עוגן של קישורים לא מאונדקס אלא מה שכתוב על הקישורים. כמו גן גוגל לא מאנדקס קבצי FLV מכוון שקבצים אלו לא כוללים טקסט.

האם גוגל רואה את תוכן אתרי הפלש?

גוגל פתחו אלגוריתם שמאפשר להם לנווט בתוך קבצי פלש באותו דרך שהגולשים יקליקו על כפתורים או יזינן מידע באתרים. האלגוריתם פלש של גוגל זוכר את כל הטקסט שכלול בדרך ותוכן זה זמין לאינדוקס.

מה צריך לעשות כדי שגוגל יראה את האתרים שלי שבנויים בפלש?

למעשה שום דבר.

מה הגבולות של גוגל בסריקת אתרי פלש לקידום אתרים בגוגל?

ישנו שלוש מגבלות כרגע לגוגל בסריקת אתרי פלש לקידום אתרים בגוגל:

  1. הרובוט של גוגל לא יודע לבצע קודים של פלש עם שפת לקוח javascript. כך שאם העמודים שלכם מעלים קבצי פלש דרך קבצי javascript , אז יכול להיות שגוגל לא יהיה מודע אליהם.

  2. גוגל לא יודע לצרף קבצים שקיימים בקבצי הפלש שלכם. אם קבצי הפלש שלכם מעלים קבצי html,xml,swf ועוד. גוגל יפריד את המקורות ויאנדקס אותם בנפרד, אבל הם לא יהיו חלק מאתר הפלש.

  3. ישנם קשיים לאנדקס אתרי פלש בשפה עברית וערבית.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים קישורים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.