אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים מקצועי ב html

 

השתמשו בתגית כותרת אתר למיתוג האתרים בכל תחילה או סוף של תגית כותרת אתר. אם אתם לא מוצאים צידוק למתג עצמכם בכותרת אתרים אז מחקרים הראו כי אנשים מוכנים לשלם יותר על מוצר ממותג מאשר מוצר לא ממותג מאותו סוג בקידום אתרים מיקצועי. השתמשו בהגיון זה למיקום אתרכם בתוצאות מנוע חיפוש ותראו כי גולשים ירדו במורד תוצאות החיפוש כדי למצוא מוצר ממותג.

 

  1. הגבילו את כותרת האתרים ל 65 תווים כולל רווחים או פחות.

אין שום היגיון לחתוך את המילה האחרונה ושגוגל יחליף אותה ב"...".

 

  1. כוונו לביטויי מילות מפתח בקידום אתרים מיקצועי.

כשאתם בוחרים מילות מפתח לתגית כותרת אתר, השתמשו בביטויים רלוונטיים לתחום ותישארו מדויקים ותיאוריים. הרבה יותר נכון לכתוב בכותרת אתר "תכשיטי פנינה| תכשיטי איכות מיהלומים וזהב" מאשר "תכשיטי פנינה| תכשיטי איכות" - כדאי לכלול את הביטויים הנוספים שגם רלוונטיים לדף וכן יכולים להוסיף תנועה לאתרים שלכם. מצד שני אם יש לכם דף אחד על תכשיטי יהלומים ודף אחר על תכשיטי זהב אל תשמשו בשימות של האחד בדף השני כי תפגעו לכם בדירוג. ישנה גם גרסה אחרת שאומרת שאת ביטויי המפתח הראשי כדאי להכיל בכל דפי האתרים.

  1. השתמשו במפרידים בקידום אתרים מיקצועי.

כשאתם מפרידים בין המותג לתיאור, כדאי כי תשתמשו ב"|" סמל. אחרים ירצו להשתמש ב">" ואחרים במפריד "-". שימושי להשתמש בחצים או מפרידים בתוך תגית כותרת אתרים משהו כמו "GuyLevi.co.il| קידום אתרים מיקצועי בגוגל| מחקר מילות מפתח".

  1. התמקדו בשיעור הקלקות ואחוז המרה בקידום אתרים מיקצועי.

תגית כותרת אתרים דומה מאוד לאופן שהייתם כותבים כותרת לחיפוש בתשלום, רק שקשה יותר למדוד ולשפר מכוון שהסטטיסטיקות לא זמינות. למרות זאת, אם אתם נמצאים בשווקים שהם יציבים יחסית בנפח החיפושים, אתם יכולים לשנות מידי פעם את כותרת האתרים ולבדוק את השינויים. בדקו בתוכנת הסטטיסטיקה שלכם, ואם זה הגיוני, קנו תוצאות חיפוש לעמודים. לפעמים גם שיעור הקלקה נמוך יכול להביא לשיעור המרה גבוה. למשל אתר שעוסק בבניית אתרים באינטרנט יכול לראות בתוכנת הסטטיסטיקה כי יש חיפושים מרובים למדריך ג'ומלה ולרשום מדריך כזה כדי לעניין את הגולשים.

  1. מקדו לעניין הגולשים בקידום אתרים מיקצועי.

כשאתם רושמים כותרת אתרים לדפים, שימו לב כי למילות החיפוש שמחפשים אותכם. אם הכוונה של הגולשים היא גלישה וחיפוש מידע אז השתמשו בכותרת תיאורית. אם הכוונה היא קניה השתמשו במילים "קנה".

  1. חזרו על מילות המפתח

    חזרו על מילות המפתח של כותרת האתרים גם בתגית כותרת אתר H1. במערכת קוד פתוח ג'ומלה שם הדף שמוצג לגולש הוא גם כותרת האתרים.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים קישורים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.