אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דלתות כניסה מפלדה – הרכב טכני

דלתות כניסה מפלדה – הרכב טכני

כשרואים דלתות כניסה מעוצבות בקפידה מתרשמים בעיקר מסגנון העיצוב ונוטים לשכוח את המפרט הטכני והחומרים ממנה עשויים הדלת. חשוב לדעת כי דלתות כניסה מפלדה חולקות את אותו מפרט טכני, פחות או יותר, וההבדל במחיר הוא בעיקר בגלל שירות טוב יותר. יחד עם זאת, דלתות כניסה מעוצבות מפלדה יכולות להיות בעלות מחיר שונה, זאת בגלל טיב העיצוב.

אבל קודם כל, בואו נראה ממה מורכבות רוב הדלתות בישראל:

המפרט הטכני של דלתות כניסה מפלדה.

דלתות כניסה מפלדה סטנדרטיות מורכבות משני לוחות פלדה בעובי 1.25 מילימטר, כאשר כל אחד מהלוחות עובר תהליך של גילוון בקור ובציפוי אבץ אלקטרוליטי בעל תכונות של חוזק ועמידות גבוהה. ציפוי בסיסי זה מונע חלודה ושומר על הדלת לאורך השנים.

לאחר הציפוי, דלתות כניסה מפלדה עוברות תהליך של כיפוף הלוחות בהתאמה לצד הדלת, זאת על מנת לאפשר השחלה של הלוחות אחד בתוך השני היוצרים דלת כניסה בעובי סטנדרטי של 52 מילימטר בדיוק, ללא תוספות דקורטיביות שיגיעו מאוחר יותר.

דלתות כניסה מגיעות בגבהים שונים ולכן, בתהליך ההכנה משאירים מקום בתחתית לאינסרט אשר מושחל לדלת ומקבע אותה בגובה הרצוי בעזרת ניטים. לכל אינסרט כזה יש מברשת בתחתיתו, אשר גורמת לחרישיות, מונעת שריטות בריצפה וחדירה של רוח, רעש, חרקים ואבק.

דלתות כניסה מפלדה מכילות גם שלושה צירים בעלי יכולת נשיאה של משקל כבד שכן לוחות הפלדה כבדים מאוד. הרכבה של הצירים מונעת קירסה של הדלת לאורך השנים.

את החלל הפנימי של דלתת כניסה מפלדה ממלאים בחומר פוליאוריטן מוקצף המעניק תכונות של חוזק והומוגניות לדלת, מבצע בידוד אקוסטי, מונע חדירת חום וקור, מחזק את הדלת וגורם לעמידות בפני רעידות וטריקות חזקות.

דלתות כניסה מפלדה עוברות תהליך נוסף של ציפוי בוינורית, היא יריעת הפלסטיק דמוית העץ המוכרת כל כך, או צביעה ידנית המאפשרת, בשלב מאוחר יותר, לעצב את הדלת בעיצוב ייחודי.

בשלבים הסופיים, מולבשים על דלתות כניסה מפלדה מנעול רב בריחי בעל תו תקן ישראלי עם צילינדר, דיסקית וכל אמצעי המיגון על מנת שלא יהיה אפשר קדוח ולחדור את הדלת בקלות. ידיות מורכבות, סגר ביטחון להגברת בטיחות מורכב גם כן, פס אטימה נגד אבק ולמען סגירה חרישית, משקוף תואם התלוי בסוג הבניה וזהו, יש לכם דלת פלדה מוכנה.

דלתות כניסה מפלדה הן השכיחות והבטוחות ביותר בישראל וכיום, בנוסף למפרט הטכני המצוין יש אפשרות לעצב את הדלת כרצנכם, בעצוב מודרני, אוריינטלי, כפרי או מינימליסטי. אל תהססו לבדוק את המפרט ורק לאחר מכן להסתכל על העיצוב המרהיב.


אודות מחבר המאמר

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגלאתרים מומלצים נוספים:באלאס - חדרי ארונות עו"ד עמיחי זילברברג - מומחה להוצאת אזרחות פולנית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.