אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים מקצועי

מילות מפתח בקידום אתרים מקצועי

מילות מפתח בכתובת האתרים - ראשונות הכי טוב, שניות הן שניות בחשיבות וכן הלאה.

מילות מפתח בשם דומיין - עדיף בתחילת הדומיין, עדיף מורדות עם (-).

בקידום אתרים מקצועיhtml בקוד header מילות מפתח בין תגיות  

.title - מילות מפתח בתגית כותרת title מילות מפתח בתגית

.משויכות נושא, לא יותר מ 200 תווים. Description מילות מפתח בתגית תאור

.משויכות נושא, לא יותר מ 10 מיליםkeywords מילות מפתח בתגית מילות מפתח

.body מילות מפתח בין תגיות

צפיפות מילות מפתח בגוף הטקסט - בין 5-20% (כל המילים המקודמות בדף חלקי מילות מפתח).

צפיפות ביטוי אחד בדף - בין 1%-6% לביטוי בדף.

תגיות כותרות - השתמשו בהם בחוכמה :H1,H2,H3 .

b מקבלת יחס כמו תגית strong.

סמיכות מילות מפתח - סמיכות קרובה עדיפה.

סדר הופעת מילות מפתח - האם המילים מופיעות באותו סדר כמו הופעתם במנועי החיפוש. נסו לחשוב מה הגולשים יקלידו בתיבת החיפוש.

קדימות הופעת מילות המפתח - יכולות להיות חשובות בראש העמוד, בהדגשה בפונט גדול.

מילות מפתח - דברים אחרים בקידום אתרים מקצועי

. אמורות לתאר תמונות - לא לדחיסת מילות מפתחaltמילות מפתח בטקסט תיאורי של תמונות 

מילות מפתח בקישורים לעמודים - קישורים יוצאים עם מילות מפתח כעוגן לקישורים.

ניווט - קישורים פנימיים בקידום אתרים מקצועי

מילות מפתח על הקישורים - קישורים צריכים להחיל מילות מפתח.

כל הקישורים הפנימיים תקינים? השתמשו בכלי לבדיקת תקינות קישורים (קישורים לא שבורים).

יעילות - מבנה תיקיות בצורת עץ. נסו לבנות את האתרים כך שכל הקישורים יהיו במרחק של לא יותר משתי הקלקות מכל דף.

ניווט - קישורים חיצוניים בקידום אתרים מקצועי

מילות מפתח בקישורים לעמודים חיצונים - קשרו רק לאתרים טובים (המלצה של גוגל). אל תשתתפו בסכמות קישורים.

טקסט עוגן על קישורים יוצאים - רשמו טקסט רלוונטי לקישורים, טקסט תיאורי.

יציבות הקישורים לאורך זמן - שמרו על הקישורים היוצאים לאורך זמן.

האם הקישורים היוצאים לא שבורים - ודאו זאת.

לא יותר מ 100 קישורים יוצאים בדף.

גורמים אחרים באתרים בקידום אתרים מקצועי

.Gov,edu סיומת של שם דומיין- סיומות מסוימות נחשבות אמינות יותר כמו

.גודל קבצים - לא לעבור 100ק"ב

מקף בכתובת אתרים - שיטה מעודפת לציין רווח, במקום שלא יכול להיות רווח.

רעננות של דפים - שינויי דפים לאורך זמן. אתרים עם דפים חדשים מקבלים עדיפות בגוגל.

רעננות - אחוז של שינוי תוכן - יחס בין דפים חדשים לישנים באתרים.

רעננות של קישורים - יכול להיות טוב או לא טוב. מצוין לאתרים מבוססים באינטרנט, פחות טוב לאתרים חדשים ולא מבוססים באינטרנט.

תדירות של שינויים באתרים - עדיפות לתדירות שינויים גבוהה.

נושא העמודים - עדיפות לעמודים סביב אותו נושא מעמודים כללים.

.הטיות מוגזמות של מילות מפתח

כתובות עמודים: לקצר למינימום - אינטרנט אקספלורר מאפשר בסביבות 2000 תווים - שימוש לא  לא יותר מ 100 תווים-URLאורך כתובות אתרים

גודל אתרים - גוגל מעדיף אתרים מלאי תוכן וגדולים.

גיל האתרים - אתרים בעלי ותק מעודפים.

גיל של עמודים מול גיל האתרים - עמודים חדשים באתרים ותיקים מקבלים עדיפות על כל קומבינציה אחרת.

PageRank יכול להאפיל על כל הפרמטרים פה.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים קישורים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.