אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רישום של אתרים מחדש לקידום אתרים

 

הקלידו בתיבת החיפוש site:www.mysite.co.il

אם לא קיבלתם תוצאות אז האתר שלכם יצא מהאינדקס.

בדקו האם האתר עם ספאם.

לרשימה מלאה כנסו להנחיות גוגל.

כנסו לגוגל לפרטים נוספים.

קראו את במיוחד את הנחיות האיכות של קידום אתרים בגוגל.

לאחר שאיתרתם את הבעיה תוכלו להגיש בקשה לאינדקוס מחדש של האתר לקידום אתרים בגוגל.

נקודה חשובה: האתר שלכם צריך להיות רשום ב Google webmaster central

חפשו בגוגל כלי של גוגל לרישום אתרים.

מעגל החיים של ענישה כתוצאה מספאם:

  1. ספאם. ספאם יכול להיות בניית דפי סף לא טובים, טקסט בצבע רקע הדף, שימוש בתוכנית זדוניות באתר, כתיבת תכנים בקובץ css - גיליונות עיצוב ועוד.

  2. נתפשתם. גוגל יכול לתפוס עברות ספאם. במידה וגוגל טופס עבירות ספאם לפעמים הוא מודיע לכם ולפעמים לא. תוכלו לדעת כי נתפשתם בעבירות ספאם אם האתר שלכם ירד במיקומים למילות המפתח או שהאתר לא מופיע בגוגל.

  3. תיקון הספאם. תיקון הספאם יכול להתבצע ע"י איתור גורם הספאם וניטרולו. ניטרול גורם הספאם יעשה ע"י עבודה מתקנת על בסיס עבודה קיימת בקידום אתרים.

  4. הגשה מחודשת של האתרים. הגשה מחודשת של האתרים נעשה בטופס של גוגל שבו יש לפרט מה נעשה.

  5. כנראה תתווספו חזרה לתוצאות מנוע החיפוש גוגל.

בקידום אתרים בגוגל פעולה של הכללה מחדש של אתרים היא פעולה פשוטה שיכולה להיות מבוצעת על הצד הטוב ביותר על ידי. הפעולה של הכללת אתרים היא פעולה שכוללת רישום האתרים מחדש למטרות קידום אתרים בגוגל במנוע חיפוש גוגל. הפעולה צריכה לעשות מול מנוע חיפוש גוגל ויש להגיש את האתרים לרישום מחדש. לאחר פעולת הרישום לוקח זמן קצר עד שגוגל רושם את האתר מחדש. הפעולה לוקחת כמה שבועות לפעמים. העבודה דורשת ניסיון בקידום אתרים בגוגל, יכולת מתמטית ויכולת זרימה עם כלי גוגל. זרימה עם כלי גוגל יכולה להיות בעבודה משוחררת ואמיצה. עבודה עם כלי פיתוח של גוגל היא עבודה של התמדה וחריצות. קידום אתרים בגוגל היא מלאכה מעניינת שכוללת יישומים במתמטים.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים קישורים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.