אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שליחויות כשירות גלובלי

 

 

מסות גדולות של אנשים משתמשים בשירותי שליחויות שצריכים לוודא שהחבילות שלהם יועברו בצורה מהירה ובטוחה. שירותי השליחויות באנגליה החלו מחברות המוניות הלונדוניות אך במהרה התרחבו לשליחויות אופנועים. חברות קטנות פרובינציאליות, ואזוריות החלו לקום במדינה במהלך שנות השבעים המאוחרות. היום, ישנם חברות שליחויות גדולות רבות המציעות שירותי שליחויות בינלאומיים הכוללים את פד אקס, טי.אן.טי ו די.אייצ'.אל, המציעות פתרונות תחרותיים ביותר לצרכי הלקוחות במעבר חבילות.

 

פד אקס אנגליה נחשבת כחברת השליחויות האירופאית מספר אחת המספקת לעסקים מסביב לעולם העברה ומסחר אלקטרוני. הן נותנות שירות למאות ערים , שווקים כמו גם לאנשים פרטיים ברחבי העולם באמצעות שירותי השליחויות הבין יבשתיים והבינלאומיים שלהם. שליחויות פד אקס, כמו שליחים אחרים באנגליה מציעות שירותי משלוח אוויר ליום המחר לארצות רבות הממוקמות באי הבריטי. שליחויות קרקעיות גם מוצעות בכל העולם, המשתנות בין משלוח תוך יומיים לעד שבוע ימים. בתעריפים זולים יותר אך מציעים תמורה טובה.

 

עם הכמות הגדולה של שירותי השליחויות ברחבי אנגליה, הרצון לשפר היבטים עתידיים ושירותים גם הוא גדל. שירותים אלו מספקות פתרונות גמישים לצרכי הלקוחות. חברות הציעו שירותי שליחויות מדלת לדלת, מכשירי GPS לוויני למטרות ניווט ומעקב על הרכבים, ארגון של משלוחים בעזרת משטח נייד לשינוע מטענים לחבילות כבדות יותר, מערכת מעקב אחרי משלוחים מקוונת באינטרנט, ומערכת הזמנות מקוונת למשלוחים דחופים.

 

מטען כגון רכבים, צינורות וטורבינות לעיתים קרובות דורשים כלי העברה וציוד העמסה מיוחדים. משלח המטען דואג להעברת מטען יעילה ואמינה לא רק דרך שירותי משלוח על הקרקע וברכבות, בתוך אנגליה אך גם דרך שירותי משלוחי אוויר וספינות, לרחבי כל היבשות, מספקים שירותי משלוח ברמה גבוהה, תנועה, ניהול ושירותי נמל. שליח המטען נותן טיפול מרוכז ומקצועי בכל תחום העברת המטען הקונבנציונאלי ומוודא שהמשלוחים הגיעו בזמן. שירותי משלוח מדרגה ראשונה מספקים ביטוח למטען באמצעות מדידת הסיכונים החדישה ביותר כדי לוודא את בטיחות הנכסים המועברים אפילו במעברי גבול בינלאומיים. תקשורת מיידית עם גורמי אכיפת חוק מקומיים ובינלאומיים מספק את האפשרות לעקוב אחר החבילות ותנועתם המסודרת.

 

 


אודות מחבר המאמר

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגלאתרים מומלצים נוספים:באלאס - חדרי ארונותעו"ד עמיחי זילברברג - מומחה להוצאת אזרחות פולנית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.