אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זר פרחים לכלה

יש לכם בית עם גינה? מי הגנן שלכם? מתישהו בסביבות גיל 40 או 50 אנשים רבים מוצאים עצמם בשלב בחיים שבו הדבר היחיד שמעניין אותם הוא להירגע על כסא נוח וליהנות מההישגים אליהם הגיעו עד כה - לחלק זה סיפוק מהתפתחות מקצועית, אצל חלק מן האנשים זהו אושר שנגרם ממשפחה גדולה ואוהבת, ועבור חלק הדבר שמסב להם אושר הוא בית הפרטי שלהם, בעדיפות לבית עם גינה יפה.ובאמת, לא פשוט למצוא דבר מרגיע ויפה יותר מגינת ירק מטופחת; מקום לשבת בו עם הקפה של הבוקר, לארח את המשפחה והחברים, לשחק עם הילדים, או לגדל פירות וירקות.רוצים לקבל עצות בנושא משלוחי פרחים?לרוב אין לנו פנאי לעסוק בגיזום ונטיעה, ולכן רוב האנשים בוחרים לקחת גנן לביצוע העבודה. איך? לפניכם מספר עצות שימושיות לבחירת זר פרחים:- לא ברור לכם את מי עדיף לשכור עבור שירות עבודות גננות? קשה להתחרות עם המלצה טובה. שאלו שכנים וחברים אם יש להם גנן טוב. מי שמרוצה מהגינה שלו יוכל להמליץ לכם על איש מקצוע אמין בשמחה.- נסו למצוא איש מקצוע שמסכים להגיע ביום ובשעה קבועים, כך תוכלו לוודא שהגינה שלכם מקבלת טיפול דרך קבע.- השתדלו לשכור בעל מקצוע שמטפל בכל הצדדים של עבודת הגינון ולא רק בחלק מהם, כולל: זריעה ושתילה, דישון, גיזום, עיצוב נוף, תכנון השקיה ובחירת סוגי הצמחים.- ואמנם תמיד קל יותר לשכור אין כמעט תחליף להנאה והסיפוק שאנו מקבלים מטיפול עצמי בגינה. במידה ותקדישו לחצר הבית שעתיים-שלוש כל כמה ימים - כך גם תצמצמו הוצאות וגם תבלו. זר כלה? גלשו באתר http://www.al-haderech.co.il/ שבו תוכלו למצוא את כל הטיפים, כל בעלי המקצוע וכל המוצרים הטובים ביותר. עבודה נעימה!

אודות מחבר המאמר

גלשו באתר http://www.al-haderech.co.il/ שבו תוכלו למצוא את כל הטיפים, כל בעלי המקצוע וכל המוצרים הטובים ביותר. עבודה נעימה!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.