אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח להגדלת חזה – למה עלי לצפות?

שתלי סיליקון, בניתוח להגדלת חזה הם מהמבוקשים ביותר מבין הניתוחים הפלסטיים הקיימים. נשים פונות למנתחים פלסטיים בכוונה לבצע ניתוח להגדלת חזה מכמה סיבות שונות, כגון רצון לבצע הגדלת חזה (לקבלת מראה מושך יותר), תיקון ניתוח להגדלת חזה קודם, או לאחר הריון ולידה - הגורמים לעיוות בצורת השד.

לפי דבריהם של מספר מנתחים פלסטיים בעלי שם, נשים הסובלות מבעיות של עודף משקל, לעיתים תכופות מתלוננות על עיוותים בצורת השדיים. נשים אחרות פונות למנתחים פלסטיים בשל חוסר סימטריה בשדיים, כאשר שד אחד גדול מהשני, או שונה בצורתו. בארה"ב לבדה, מאות אלפי נשים עברו ניתוח להגדלת חזה והשתלת שתלי סיליקון. נשים שביצעו ניתוח להגדלת חזה, מדווחות על שיפור ניכר בבטחון ובהערכה העצמית שלהן.

כאשר אתן פונות למנתח פלסטי לצורך ביצוע הגדלת חזה או הרמת חזה, חשוב לדעת כי יש מגוון אופציות לטיפולים שניתן לבחור מהם. בנוסף, חשוב לדעת שלא כל מנתח יסכים להשתיל שתלי סיליקון בכל גודל. גודל שתלי הסיליקון אמנם נבחר בקפידה תוך היוועצות עם המטופלת, אך גודלם נבחן ביחס לסיכון הבריאותי, שתלוי במצבה הבריאותי של המטופלת, משקל ועוד. מלבד האפשרות לבחור את גודל שתלי הסיליקון, ניתן גם לבחור את המיקום ממנו הם יוכנסו לשד.

הרופא המנתח כמובן יעלה את שלל האפשרויות, היתרונות והסיכונים השונים. רק לשם הידע הכללי, תדעי שניתן לבצע השתלת שתלי סיליקון להגדלת החזה דרך הבית-שחי, דרך הפטמה ודרך קפל השד. הכי חשוב מבחינתך, זה קודם כל לבחור מנתח פלסטי בעל שם, עם תוצאות מוכחות ולקוחות מרוצות. אין כמו עצות טובות ממכרות או חברות בכדי לעשות זאת.

ככל שתצברי יותר מידע אודות ניתוחים להגדלת חזה, כך הבחירות שלך בנושא יהיו נכונות ומוצלחות יותר. לאחר שתרגישי שרמת הידע שלך בנושא גבוהה באופן יחסי, פני לרופא מנתח לקבלת ייעוץ.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.