אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכנה לניתוח להגדלת חזה

ניתוח להגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר בעולם כיום. נשים מכל הגילאים והרקעים הסוציאלים בוחרו לעבור את הניתוח ממגוון סיבות, שרבות מהן נוגעות לבטחון עצמי והערכה עצמית. בחברה המודרנית בה אנו חיים, דגש רב ניתן למראה החיצוני. השאלה אם הדבר נכון, טוב או צודק איננה רלוונטית. זאת המציאות בה אנו חיים. הנתונים בשטח מראים, שאנשים שנראים טוב, בד"כ מגיעים רחוק יותר בחיים. עצם הידיעה הזו מובילה אנשים לעבור ניתוחים פלסטיים שונים, כאשר הם הופכים ללא מרוצים מהמראה החיצוני שלהם. אם החלטת לעשות את הצעד הזה, הכתבה הזו בשבילך.

הדבר הראשון שעלייך לדעת הוא, שהניתוח להגדלת חזה הינו ניתוח פלסטי יקר. בשל העובדה הזו, ברוב המקרים לא קיים ביטוח בריאות כלשהו הממן באופן כלשהו את עלות הניתוח. עם זאת, רבים מהמרכזים הרפואיים מציעים פריסת תשלומים נוחה, כך שמומלץ מאד לברר זאת.

לפני ביצוע הניתוח, תקבלי שאלון והנחיות בנוגע לבריאותך הפיזית והנפשית. היי ישרה וכנה עם הרופא המנתח, בכל נושא בריאותי שיכול להוות בעיה, גם אם את חוששת שהניתוח שאת כה מצפה לו יבוטל או יתעכב. אל תסכני את חייך בשביל מראה חיצוני. ניתוח להגדלת חזה, כמו כל ניתוח, טומן בחובו גם סיכונים. עם זאת יש לזכור כי הניתוח במתכונתו הנוכחית כיום (בעזרת שתלי סיליקון) מבוצע בצורה מושלמת ברוב המוחלט של המקרים.

אנו ממליצים לערוך מחקר שוק מעמיק לפני שאת מחליטה באיזה רופא מנתח לבחור. לא כולם שווים ביכולתיהם ובתוצאות שאליהן הם מגיעים. נסי לחפש רופא מנתח עם המלצות רבות, אך עם זאת שהמחיר אותו הוא גובה יהיה סביר ביחס למתחרים. מחיר יקר ומופרז הוא לאו דווקא ערובה לבטחון והצלחה בניתוח. כאשר מדובר בבריאותך, מומלץ לא לחסוך כמה גרושים וללכת על האופצייה הטובה ביותר, גם אם היא יקרה. מדובר כאן בבריאות שלך - זה או הכל או כלום.

קבעי עוד היום פגישת ייעוץ עם רופאים מנתחים, והגשימי את החלום!


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.