אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מידע חשוב על הזמנות לחתונה

ההזמנות לחתונה הן למעשה ההכרזה על יום חתונתכם. כמו כן, המוזמנים שלכם יכולים להתרשם מההזמנות לחתונה ולהסיק מכך על אופי החתונה עצמה. ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני שבוחרים את ההזמנות לחתונה ואת הסטודיו שיעצב אותן.

  1. מעטפות וגודל ההזמנות – ברוב המקרים אולמות האירועים מספקים את המעטפות עבור ההזמנות לחתונה. דבר חשוב שכדאי לבדוק עם האולם הוא מה גודל המעטפות שתקבלו. זאת על מנת שתוכלו להזמין הזמנות לחתונה בגודל שיתאים למעטפות אלו. הגדלים הנפוצים למעטפות שמקבלים מהאולם עבור הזמנות לחתונה הם 13X19 ס"מ או 11X23 ס"מ. בהתאמה לכך הגדלים הנפוצים של הזמנות לחתונה הם 12X17 ס"מ או 10X20 ס"מ.
  2. כמות ההזמנות לחתונה – מחיר כמות קטנה של הזמנות לחתונה נמוך ממחיר כמות גדולה של הזמנות לחתונה. כדאי לדעת שהמחיר ליחידה נמוך יותר ככל שכמות ההזמנות לחתונה שתזמינו גדולה יותר. לכן מומלץ להזמין כמות קצת יותר גדולה של הזמנות ממה שנראה לכם שצריך. עדיף שישארו לכם כמה הזמנות מיותרות מאשר שתגלו אחר כך שחסרות הזמנות ותאלצו לשלם יותר.
  3. מעצב הזמנות לחתונה – ניתן לחלק את המקומות שעוסקים בהזמנות לחתונה לשניים: בתי-דפוס וסטודיו לעיצוב גרפי. ההתמחות של בתי דפוס היא בהדפסה ולא בעיצוב, לכן רוב הסיכויים שההזמנות שתעשו שם לא תראינה מרשימות מבחינה עיצובית. מומלץ לבחור בסטודיו מקצועי לעיצוב גרפי. זה יבטיח שההזמנות לחתונה שלכם תראינה איכותיות ומרשימות. מעצב גרפי מקצועי יודע לעבוד נכון מול בית הדפוס שאותו הוא בדק בקפידה מראש. המעצב הגרפי דואג שההזמנות לחתונה תהיינה ברמה גבוהה בהדפסה מכל הבחינות.
  4. תקציב להזמנות לחתונה – ניתן למצוא היום הזמנות לחתונה שמתאימות לכל כיס. טווח המחירים של הזמנות לחתונה הוא גדול מכיוון שיש מספר גורמים שמשפיעים עליו. בממוצע טווח המחירים של הזמנות לחתונה יכול לנוע בין 2 ש"ח להזמנה לבין 10 ש"ח להזמנה. כל זוג בוחר את הסכום שהוא מוכן להשקיע בהזמנות לחתונה שלו. אפשר למצוא הזמנות לחתונה ברמה גבוהה גם בלי להוציא סכום גדול ובלי להתפשר.
  5. בחירת ההזמנה לחתונה – כדאי להסתכל על דוגמאות להזמנות לחתונה באינטרנט עד שתמצאו את ההזמנה שמתאימה לכם. חשוב שההזמנה לחתונה שתבחרו תמצא חן בעיניכם, תראה אסתטית לטעמכם וגם תרשים את המוזמנים שלכם. אם חיפשתם ולא מצאתם הזמנה לחתונה שמתאימה לכם אתם יכולים להזמין הזמנה לחתונה בעיצוב אישי. כך תוכלו ליצור יחד עם המעצב הגרפי הזמנה לחתונה בדיוק כפי שאתם רוצים.
  6. קבלת דוגמא להזמנה לחתונה – אם מצאתם הזמנה לחתונה שמתאימה לכם והסטודיו לעיצוב שמספק אותה נראה לכם מקצועי ואמין, בקשו שישלחו אליכם דוגמא מודפסת להזמנה שבחרתם. כך תוכלו לראות את ההזמנה לחתונה כפי שהיא נראית באמת.
  7. נוסח ההזמנה לחתונה – ניתן למצוא באינטרנט נוסחים שונים להזמנות לחתונה. בדרך כלל אפשר לראות נוסחים להזמנות לחתונה באתר של הסטודיו לעיצוב שמעצב עבורכם את ההזמנות לחתונה. הכי חשוב שתבחרו להזמנה לחתונה שלכם נוסח שמתאים לכם וציטוט שאתם אוהבים.
  8. הגהה – חשוב מאוד לוודא שהסטודיו לעיצוב שעושה עבורכם את ההזמנות לחתונה ישלח עליכם דרך המייל את ההזמנה לפני שהוא שולח את ההזמנות לדפוס. כך תוכלו לוודא שאין טעויות והכל לטעמכם.
  9. הדפסת הזמנות לחתונה – ישנם זוגות שבוחרים להדפיס את ההזמנות לחתונה על ניירות מיוחדים בעלי טקסטורות שונות. אין צורך להשקיע בניירות כאלה אם עיצוב ההזמנה לחתונה שבחרתם הוא ברמה גבוהה. נייר כרומו מבריק 300 גרם מתאים להדפסת הזמנות לחתונה ויתרום להזמנות להראות איכותיות ומרשימות.
  10. שליחת ההזמנות לחתונה – מומלץ לשלוח את ההזמנות לחתונה שלושה שבועות לפני מועד החתונה. אם אתם מזמינים גם אורחים מחו"ל עדיף לשלוח להם מוקדם יותר.

השקיעו זמן ומחשבה בבחירת ההזמנות לחתונה ובבחירת המקום שיעצב לכם אותן. כך תוכלו להשיג הזמנות לחתונה שירשימו את המוזמנים שלכם.

 

מזל טוב!

 

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

 

הזמנות לחתונה שעיצבתי

 

נטע לופו

מעצבת גרפית


אודות מחבר המאמר

נטע לופו

מעצבת גרפית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.