אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים- עיצוב מטבחים

עיצוב פנים- עיצוב מטבחים

מטבח הוא לב- ליבו של הבית. בו נרקחות ארוחות הבית, בו המשפחה מתאגדת בעם אחת ביום או בשבוע, זה יכול להיות המקום העיקרי שבו עקרת בית נמצאת ומקום שבו נרקמות תוכניות מדיניות חשובות... לעיצוב מטבחים חשיבות רבה, היות והמטבח בעצמו משמש כחדר פונקציונאלי. סידור המטבח תלוי במעצב מטבחים מומחה בתחום על מנת לאפשר גישה יעילה לכל דבר, ולודא כי המטבח הוא מקום בטוח, על- אף כל הסיכונים הנובעים מגורמים שונים בחדר הזה.

מי אחראי על עיצוב מטבחים?

עיצוב פנים למטבחים פועל על פי עקרונות עיצוב שיכולים להיות דומים לשאר חלקי הבית,  וחייב להיות נגיש לשוהים בו. כך למשל חש מקומות (כמו תנור למשל או מדיח) שרצוי שאליהם ילדים קטנים לא יגשו על כן לא מנגישים אותם, ויש דברים שלמשל ילדים בעלי גובה נמוך או היושבים על כיסא גלגלים יוכלו להגיע אליהם. היות וזהו חדר בעל פעילות אינטנסיבית וארוכה ויש בו נוכחות בחלק גדול מן היום – לפחות כמו זמן אפיה או בישול, חשוב למקם את רהיטי המטבח באופן נגיש ובטיחותי על מנת שתהיה גהות ובטיחות. כך למשל לא נתאים שקע של חשמל מאחורי הברז, כמו גם ריחוק צינור המים מהחשמל, המתלה למגבות לא יהיה קרוב לגז בישול ועוד.

איך מעצבים מטבח

רצוי להתייעץ או להשתמש בשירותיהם של מעצבי מטבחים הבקיאים במחירי השוק ויכולים למלא את מלאכת עיצוב המטבח בתקציב שלכם. הם ייטיבו לומר לכם אם להזמין את המטבח מנגר פרטי או לקנות מטבח בחברת מטבחים. בנוסף יש לו ידע והוא מעודכן בחומרים החדישים ובפריטים העכשיויים ביותר, כמו גם לבחור את הצבע המתאים למטבח ויעניין אתכם בפטנטים חדשים, תוך כך שאתם תוכלו להסתובב עמו באולמות תצוגה .

החלל בו אנו נמצאים צבעו, האור והאווירה שבויוצרים חוויה ויזואלית המשפיעה על התחושותהפנימיות ועל מצב הרוח. ההגדרות העיצוביותשאנו עושים בתחילת עיצוב החלל מכוונות את הסגנון כולועיצוב פנים הוא לא רק צבע וכמה פריטי נוי הוא יצירתאווירה שלמה והפיכת חלל ריק למקום מזמין המבטאאת סגנונו האישי של בעליו.


אודות מחבר המאמר

בניית אתרים, פוליש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.