אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מניקור פדיקור,בניית ציפורניים ותורת הציפורן

 פטרייה היא האויב מספר אחד של נשים עם בניית ציפורניים. הפטרייה התוקפת את בסיס הציפורניים, הורסת את בניית ציפורניים וגורמת להן לנזק מתמשך ולא נעים. כתוצאה מכך יש צורך לבצע כל פעולה שיכולה למנוע גדילת בקטריה. מומלץ לשטוף את הידיים בסבון אנטי בקטריאלי, שזו הדרך הטובה ביותר לקבל את המנה היומית של מניעת בקטריות.

 

כדאי ללבוש כפפות גומי כאשר אתן מבצעות מטלות בבית. בין אם אתן שוטפות כלים או שוטפות את הרצפה, חשוב ללבוש כפפות גומי במידה ועברתן בניית ציפורניים. כפפות גומי יגנו על ידיכן ועל הציפורניים שלכן וימנעו תקלות עתידיות כגון סדקים, שבירה או פיצול ציפורניים. וודאו שאתן לובשות כפפות גומי בכל עת ביצוע מטלות בבית וודאו שתמיד יש לכן כפפות בהישג יד.

מרחו את הציפורניים באלכוהול בכל יום לפני השינה. מרחו את האלכוהול מסביב ומתחת לציפורניים, פעולה שתנקה את הציפורניים שלכן מכל לכלוך או בקטריה. אם הציפורניים שלכן נראות מעט עמומות לאחר מכן, ניתן למרוח שכבה נוספת של לק שקוף בבוקר להחזיר להן את הברק.

בקרו אצל הקוסמטיקאית לצורך תיקונים לאחר כל תקלה. במידה ואתן שוברות חלק מבניית ציפורניים או מרימות את משטח הציפורן, גשו בדחיפות לקוסמטיקאית לצורך תיקון. הסיבה לכך היא שסדקים ושברים פותחים את הדלת לפטריות כיוון שאז מים יוכלו לחדור בקלות יתר אל בין הציפורניים שלכן והדבק האקרילי. בנוסף טכנאית ציפורניים תוכל לייעץ לכן בצורה הטובה ביותר האם יש צורך להסיר את בניית הציפורניים לחלוטין או אפילו לגשת לרופא לבדיקת זיהום.

טיפול מניקור פדיקור רפואי משמש לטיפול בבעיות רפואיות, ואילו הפדיקור הקוסמטי נועד לצורכי טיפוח בלבד. זהו טיפול שמטרתו להעניק לכף הרגל ולציפורני הרגליים מראה יפה.

במסגרת הפדיקור הקוסמטי, משרה הפדיקוריסטית את הרגל במים חמים מהולים בחומרים המסייעים בריכוכו של העור בכף הרגל. הקוסמטיקאית משייפת, גוזרת ומעצבת את ציפורני הרגליים. לבסוף, היא מסירה את העור היבש בכף הרגל, שנוצר בשל סיבות מגוונות, למשל, בשל נעילה ממושכת של נעליים. הסרת העור היבש מתבצעת באמצעות פילינג עמוק של עור כף הרגל. בחלק האחרון של הטיפול מורחת הפדיקוריסטית את ציפורניי הרגלים בלק ומושחת את הרגליים בקרמים לטיפוח. טיפול זה מעניק לרגל מראה מטופח ונקי ונותן למטופל תחושה נעימה.ניתן לבצע אחרי התהליך גם שיזוף בהתזה באיזור המטופל.

טיפולי מניקור עוזרים בשמירה על עור הידיים וטיפוח הציפורניים. כמו כן, טיפול המניקור גורם לעור הידיים להראות גמיש וצעיר יותר.קישוטי הציפורניים מוסיפים גם הם למראה המטופח. העיצוב, שבוחרת הלקוחה בעצמה, מותאם לה ולאישיותה הייחודית ומוסיף גם הוא נופך מקורי לציפורניים.

 

 


אודות מחבר המאמר

מניקור פדיקור

בניית ציפורניים

שיזוף בהתזה

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.