אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרי אינטרנט בהתאמה אישית

השוק האינטרנטי רווי בחברות בניית אתרים שרבות מציעות לכם לבנות אתרי אינטרנט במחירים כל כך זולים ומפתים, אך לפעמים צריך וכדאי להסתכל קצת מעבר ולהבין גם את הדברים שלא נכתבים כלל או שנכתבים באותיות הקטנות כדי לבחון את הכדאיות האמיתית של העסקה שאותה אתם עומדים להציע.

בניית אתרי אינטרנט זה מזמן כבר לא מותרות אלא מצרך חובה עבור כל עסק שמכבד את עצמו. אפילו אם מדובר באתר תדמיתי עם מספר עמודים מצומצם שמהווה עבורכם רק כרטיס ביקור וירטואלי.

איך בוחרים את המוצר הנכון והחברה הנכונה? יש שפע של חברות ושפע של הצעות מפתות במיוחד וכלקוח אתה לא תמיד יודע מה באמת אתה צריך וקל מאוד "לדחוף" לך הרבה מאוד דברים שאתה לא באמת צריך.

חשוב להבדיל בין שני דברים עיקריים, חלק מהחברות מציעות אתרי אינטרנט על גבי מערכת שלהם וחלק מהחברות מציעות לכם בניית אתרי אינטרנט בהתאמה אישית. הבחירה הטבעית הרבה פעמים היא האפשרות הזולה, הרי בשני המקרים תקבלו את מה שאתם צריכים – אתר אינטרנט.

אז מה ההבדל הגדול? הבדל של שמיים וארץ! חשבתם פעם על המטרה שלשמה אתם מקימים את אתר האינטרנט שלכם? ניסיתם פעם להבין מי הוא קהל היעד שלכם ומיהם האנשים שעומדים להשתמש בסוף באתר האינטרנט שלכם?

האם ניתן לבנות אתר שמיועד לילדים ואתר שמיועד לגיל הזהב באותה הצורה ועל אותה הפלטפורמה? מדובר אומנם בדוגמא קיצונית אך הבדלים רבים קיימים גם בין אתר אינטרנט שנבנה עבור אוכלוסייה בגילאי ה-30 לבין אוכלוסייה בגילאי ה-40.

במילים אחרות, אין הרבה אתרים שיכולים להיבנות באותה הצורה בדיוק וזה בדיוק מה שמציעים לכם אותן חברות שמנסות למכור את המוצר שלהם במחירים מצחיקים.

נוסף על כך, חברות רבות מנסות למכור לכם את אתר האינטרנט במחירים זולים אך לגרום לכם להתחייב לשלם מחיר חודשי כבד. המחיר הראשוני מפתה מאוד אך בטווח הארוך לא באמת חסכתם.

כאן באה לידי ביטוי הגדולה שבאתרי אינטרנט מותאמים אישית. לא הרבה חברות יציעו לכם לתפור את החליפה שלכם לפי מידה, רובן יציעו לכם חליפה קיימת שאליה אתם צריכים להתאים את עצמכם.

ומה רע יותר מאתר אינטרנט שלא מדבר אל קהל היעד שלו? האם אתר האינטרנט שלכם יתאים למשתמשים שבו? לא בטוח...

בעת בניית אתר אינטרנט חשוב שתשימו לב למספר דברים חשובים מאוד ולוודא שהם מותאמים עבורכם באופן אישי.

ראשון לכל הוא מבנה האתר. שימו לב שבעת תכנון מבנה האתר נעשית חשיבה על קהל היעד שלכם. תכנון מוקדם ימנע בעיות בהמשך הדרך ויגרום לקהל היעד שלכם להרגיש בנוח בתוך אתר האינטרנט שלכם. ממשק לא נוח יגרום להם לברוח מאתר האינטרנט שלכם ולא לחזור שוב.

דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו הוא כל נושא העיצוב. וודאו שאתם לא מקבלים עיצוב שנקנה בכמה דולרים באתרי טמפלייטים למיניהם. לראות את אותו העיצוב של אתר האינטרנט שלכם אצל המתחרים שלכם זה מעצבן בדיוק כמו לבוא לאירוע ולראות שיש משהו שלבש בדיוק את אותם הבגדים שאתם לבשתם.

אלו הם הדברים העיקריים. ישנם עוד יתרונות רבים ביצירת מוצר ייחודי. מחקרים מראים כי אחד הדברים החשובים ביצירת אמון אצל הגולשים זה עיצוב מוקפד וייחודיות של אתר האינטרנט.

גולשים שיגיעו לאתר האינטרנט שלכם ויראו מבנה אתר מוכר (כמו של המתחרים שלכם לדוגמא) יתקשו לתת אמון באתר האינטרנט שלכם וכך האפקט שלו ירד. נסו לגייס את התקציב הנדרש עבור בניית אתר אינטרנט ייחודי בהתאמה אישית שיעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה פורסם על ידי כותב תכנים מקצועי מחברת Click4Web העוסקת בבניית אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ועיצוב גרפי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.