אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פטרת ציפורניים - מהי התופעה ואיך להתגבר עליה?

אייל דוד בן 35 התעורר בקר אחד וגילה כי ציפורן האגודל שלו השחירה במעט , אייל לא הבין במה הדברים אמורים וניסה לגזור את הציפורן על מנת להעלים את החלק השחור בה.

ואכן לעת עתה הציפורן השחורה אכן נעלמה אך כעבור כשלושה חודשים הפכה הציפורן משחורה לציפורן עבה מגודל הרגיל ולבנה.

אחרי 3 חודשים נוספים הפכה הציפורן אף לקמחית ומתפוררת.

הסיבות לפטרת ציפורניים

אייל נשלח לרופא העור שאבחן את התופעה כפטרת הציפורניים , ואמר לאייל שהתופעה יכולה לנבוע מהסיבות הבאות :

  1. בעיה במערכת העיכול - החלשות המערכת החיסונית והחלשות מערכת העיכול.
  2. הציפורן קיבלה מכה ושורש הציפורן נפגע.
  3. זיהום בדם או סוכרת.
  4. מחסור בויטמינים

נשמע לכם מוכר?

מסתבר כי 80% סובלים מהאוכלוסיה מבעיית פטרת הציפורניים ולא משנה כלל באיזה גיל.

פטרת ציפורניים טיפול

פטרת ציפורניים טיפול - ישנם מגוון פתרונות להלחם בתופעת פטרת הציפורניים :

  1. פטרת ציפורניים לייזר  - השיטה הופכת להיות יותר ויותר מקובלת , המון מכוני לייזר נפתחו במהלך השנים האחרונות ועושה רושם כי השיטה אכן עובדת ללא כאב והבעיה אכן נפתרת.  ; יחד עם זאת הטיפול כלל לא זול ויכול לנע בסכומים של בין 1500 - 4500 שקל תלוי בכמות האצבעות הנגועות בפטרת.
  2. פטרת ציפורניים דרך כדורים - השיטה המסורתית והמקובלת על ידי רופאי העור , יש ליטול כדורים למשך 6 חודשים על מנת להלחם בתופעה מבפנים דרך מערכת העיכול .ישנם מספר מקרים לא מבוטל של מי שפתר את הבעיה דרך טיפול בכדורים מסוג זה יחד עם זאת מסתבר כי כדורים אילו חזקים מאוד ופוגעים בתפקודי הכבד כמו כן עלות טיפול חודשית 300 שקל לאחר השתתפות קופת החולים.
  3. טיפול דרך משחות וקרמים - משחות וקרמים חדשים לטיפול בפטרת הציפורניים יוצאים לשוק השכם וערב . אחת הבעיות עם משחות וקרמים אילו שיש להתמיד את השימוש ל6 חודשים לפחות ולרב הם לא מביאים את התוצאה הרצויה.
  4. פטרת ציפורניים טיפול טבעי  - לאחרונה התפתחו בשוק פתרונות טבעיים לנושא פטרת הציפורניים , עושה רושם כי טיפולים אילו מביאים תוצאות חיוביות ביותר ומחירם די סביר. טיפול מסוג זה לתקופה של 6 חודשים יכול לנע בסביבות 500-900 שקל.  ;אחד המוצרים הטבעיים שתפס יפה לאחרונה בשוק נקרא - טיפול טבעי cure.

בפטרת הציפורניים יש לטפל ולא להזניח מצד אחד מהסיבה הבריאותית מכיוון שפטריה שנמצאת בציפורן מתפשטת לכל הגוף ויכולה לגרום לנזקים וסיבוכים לאורך זמן כמו כן ציפורן שנגועה בפטריה כלל לא אסתטית , מדבקת ומפיצה לעיתים ריח לא נעים.


אודות מחבר המאמר

אורן אבנר 

מומחה לשיווק וקידום באינטרנט

e mail :orensr1@netvision.net.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.