אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה באילת

כאשר אומרים "עבודה באילת", מיד קופצת לראש התמונה של מלצר זב חוטם שירד לאילת לעשות עבודה מועדפת. כאשר מזכירים את המילה "עבודה באילת", מיד נזכרים בבת השכנה החמודה שהלכה להיות פקידת קבלה במלון ההוא וההוא.

אבל עבודה באילת היא הרבה יותר מזה.

ראשית נאמר, כי המלצתנו לכולם היא שאם החלטתם לרדת ולעבוד באילת, כדאי שהתחנה הראשונה תהיה עבודה בבית מלון. עבודה באילת בבית מלון, הופכת את הקליטה בעיר לנוחה ביותר, משום שבית המלון דואג לכל מחסורך, בין השאר מגורים, נסיעות חינם, עבודה יומיומית, מזון ושתיה ומשכורת קבועה. בהקשר זה נוסיף עוד, כי עבודה בבית מלון גורמת לך להכיר המון חבר'ה חדשים בתוך זמן קצר, היות ואתה גר איתה במגורי העובדים, עובד איתם וכולם הם חבר'ה צעירים בני גילך. מדוע הדבר חשוב? משום שכמו בכל מעבר לעיר חדשה או לסביבה חדשה, אחד הגורמים שיקבעו כיצד תיקלט, הוא האנשים שתכיר ותרגיש איתה נוח. גם עבודה באילת היא סיפור דומה.

לאחר שהגעתם לאילת ונקלטתם באחד מבתי המלון, מתחיל הכיף. בתוך זמן קצר, אתם מכירים חברים חדשים מכל הארץ (ולעיתים מכל העולם), אשר דומים לכם בהמון מובנים ותמצאו איתם הרבה מכנים משותפים. האווירה הכיפית של עבודה באילת כובשת את כולם מהר ומיד הם מרגישים חלק מהעיר ומההוויה.

עולם חדש נפתח בפניכם, עולמם של המלונאים שבאו לעבודה באילת. פתאום אתם מכירים מקומות חדשים באילת שא הכרתם אותם בתור נופשים בעיר – מועדוני לילה שרבים ממלונאי העיר באים אליהם, מסעדות שרק מי שגר באילת מכיר, חופים נטולי הפרעות של הנופשים המזדמנים, ועוד מוקדי בילוי אחרים, שבקפיצות הקצובות שלכם לאילת, לא היה לכם סיכוי להכיר אותם. קצב החיים באילת הוא גם שונה. אם סיימת לעבוד בחצות הלילה, אתה תמצא עיר שוקקת ומלאת חיים, מגורי העובדים מלאים וכולם ערים בהם.

העבודה באילת במלונות צופנת בחובה גם הזדמנויות רבות למי שרוצה להתקדם. אנשים שמוכיחים עצמם בעבודה, מתפלאים כל פעם מחדש באיזו מהירות הם מתקדמים בעבודה. בתוך מס' חודשים, ניתן להתמנות לקפטן/ית בחדר האוכל או למנהל/ת משמרת לובי.

לסיכום, עבודה באילת היא מסלול שכל ישראלי צעיר וחייל משוחרר חייב לעשות אותו. החוויות הנעימות של העיר ילוו אותו למשך השנים הבאות.


אודות מחבר המאמר

עובדים באילת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.