אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לבחור גימיקים לחתונה

מה הדבר הקשה ביותר בהכנות לחתונה? מציאת מקום לחגוג אותה! בואו להפוך את התהליך לקל, פשוט, בטוח ומשתלם. איך מוצאים מקום לחתונה? מהם הפרטים שעליהם כדאי לברר ולמה חשוב מאוד להתייחס מבעוד מועד בזמן בחירת מקום לחתונה שלכם?תחילה, לכו להתרשם מהמקום בעצמכם וחשבו מה דעתכם – הצבעים, הסידור ותחושת המרחב שהוא מעניק. בדקו, מה גודל החצר, אם יש כזו? האם המקום מספיק מאוורר? האם ראיתם במקום ג'וקים תועים? את ההתרשמות מומלץ לעשות בזמן אירוע כדי שתוכלו לראותו בפעולה, אך דעו שייתכן שהחוגגים איבזרו את המקום בשירותים שהמקום לא תמיד כולל.בקשו שיציגו בפניכם רישיון עסק ובררו אם הגן או האולם עומד בכל תקנות הבטיחות, מבחינת מספר יציאות החרום, מטפים מלאים ותקפים, גישה לצוותי חילוץ והצלה, וכמובן, שאין ליקויים מסוכנים כגון חיווטים חשופים, צנרת מקולקלת וכדומה.הקפידו לשאול מה שירותי האולם כוללים. המקום עשוי להיראות זול עלול לא לכלול שרותים בסיסיים ביותר, עליהם תאלצו לשלם אקסטרה.גני אירועים רבים מציעים עסקאות חבילה לבעלי השמחה הכוללות צוות צילום, תקליטנים ואפילו מפיק אירועים. בחירה בחבילה כזו יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים, אך בידקו גם עם נותני שירות אחרים אם הבחירה אכן טובה והאם הצוות באמת מומלץ.יש מקומות אשר מגבילים לעתים את המוזמנים בשעת הסיום. בררו לעומק עד איזו שעה אפשר להשאר במקום, כדי שלא תצטרכו לשלוח את החברים והמשפחה לבתיהם בשעה מוקדמת אם אתם לא מעוניינים.חייבים אולם אירועים בדרום? טרודים בשאלות בנושא גימיקים לחתונה? בחירת אולם או גן עשוייה להסתבך במהירות, אך בהתחשב בכך שזו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, לכן זה רק בסיסי שתדעו שאתם זכאים לקבל לא פחות מהכי טוב שיש ואת כל הדברים שעליהם שילמתם. אז שימו לב לפרטים והשתדלו לוודא כל פרט, כי תמיד עדיף להיות קצת נודניקים מאשר לצאת מאוכזבים.

אודות מחבר המאמר

לקריאת מאמרים נוספים בנושא חתונה זולה, עיברו לאתר http://www.deree.co.il/ כדי שתוכלו לעבור את הזמן עד האירוע שלכם בהליכה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.