אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יומני הערפד הסדרה

בקרב חברי אני יודע בתור חובב גדול של סדרות, בשנים האחרונות אני יותר נמשך לכל הז'אנר של הערפדים ובעיקר לסדרה יומני הערפד שהיא אחת מהחזקות והמרתקות בתחומה, שמבוססת על התסריט המשותף של כל סדרות וסרטי הערפדים שהופקו עד כה. גם כאן מדובר על בת אנוש שמתאהבת בערפד ורוצה להיות איתו כנגד כל הסיכויים, למרות שהם באים מעולמות שונים ואוייבים רבים קיימים בסדרה, נראה שהסוף של יומני הערפד לא הולך להסתיים בפרידה של השניים אלה שהם הולכים להשאר ולהיות ביחד, לנצח את האוייבים שיבואו בזה אחר זה ולא לוותר.

לבת האנוש קוראים אלנה גילבוט, היא לא מזמן הפכה ליתומה, ומספר שבפרק הראשון של יומני הערפד בו היא פוגשת את הערפד סטפן ומתאהבת בו מתגלה שהוא זה שהציל אותה אך לא יכל להציל את כל המשפחה יחדיו מה שגרם לכך שהיא איבדה את הוריה בתאונה מצערת והדבר ילווה אותה ואת אחיה למשך כל שארית חייהם, למרות שבהמשך הסדרה הדבר לא מוזכר יותר. ככל שהעלילה של יומני הערפד מתקדמת אלנה מגלה סודות יותר אפלים אודות סטפן ועברו, ולכל הבלגן הזה גם מצטרף אחיו הערפד הרשע שגורם למותם של המון אנשים חפים מפשע שנכללים בחייה של אלנה.

מאז שהפרק הראשון של יומני הערפד ועד הפרק האחרון שיצא לפני מספר ימים לא פספסתי אף פעם את מועד הבכורה של הפרקים החדשים. אני מאוד אוהב את הסדרה והיא מרתקת בצורה יוצאת דופן בהשוואה לכל הסדרות האחרות שבהן צפיתי עד היום ואני לא רק מדבר על סדרות שקשורות לערפדים אלה באופן כללי לחלוטין. אם עדיין לא ניסיתם את יומני הערפד זה זמן מצוין, לפני שהעונה השניה תגמר למרות שגם אז זה כדאי כמובן. בין אם אתם אוהבים או לא אוהבים את ז'אנר הערפדים שבאמת קצת נמרח בתקופה האחרונה, הסדרה הזאת יכולה לשנות לגמרי את התפיסה שלכם לגבי התופעה. היוצרים של יומני הערפד מביאים איתם כל כך הרבה צדדים מקצועיים שלא תראו באף הפקה אחרת וזה מה שעושה את כל ההבדל לדעתי.


אודות מחבר המאמר

אני מאוד אוהב לצפות בטלויזיה, בעיקר בסדרות ולפעמים גם בסרטים חדשים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.