אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיקום הפה ותתחיל ללעוס כמו שצריך

לא מצליח ללעוס כמו שצריך? פוחדת לצאת מהבית בגלל השן החסרה? שיניים צהובות ורקובות?

יש פיתרון! שיקום הפה!

ישנם אנשים הסובלים מבעיות שיניים וחניכיים ומגיעים למצב בו הם זקוקים לטיפול שיקום פה ולסת. האם גם אתם מרגישים כי הפה שלכם איננו אסתטי? אולי קשה לכם לתפקד בשל בעיות שיניים? זה לגמרי לא אבוד, כדאי שתשמעו על שיקום הפה.

שיקום הפה הוא למעשה תחום מתוך רפואת שיניים העוסק בשיקום ושיחזור שיניים כדי לשפר את אסתטיקת הפה ותפקודו. שיקום הפה הינו התערבות טיפולית ברמה גבוהה מאד.

שיקום הפה כולל טיפולי שיניים פשוטים כגון: סתימות, כתרים, הלבנת השיניים וגם טיפולי שיניים נרחבים יותר במידת הצורך כמו השלמת חסר של שיניים, הפרעות תפקודיות, תיקון שחיקת שיניים ועוד.

הטיפולים הללו נעשים באמצעות שתלים דנטאליים, כתרים דנטאליים, מכשירי הלבנת שיניים ועוד.

חשוב לציין כי על אף שהרופא העוסק בשיקום הפה הינו בעל ידע נרחב בתחומים האחרים של רפואת שיניים כמו השתלת שתלים דנטאליים או עריכת טיפולי שורש, לא תמיד הוא מבצע את הטיפולים הללו בעצמו.

לעיתים הוא בעצם משמש כ"בוס" של התוכנית לשיקום הפה – מחליט מה ואיפה לשקם ומפנה למומחים הספציפיים. למשל אם דוד צריך טיפולי שורש, וגם יישור שיניים, אותו בעל ניסיון בתהליכי שיקום הפה יפנה אותם לרופאים המתאימים שיבצעו את הטיפולים, כל אחד בתחומו, כאשר המומחה מפקח ובודק את העבודה.

בעצם הרופא העוסק בשיקום הפה הוא בעל תפקיד ייחודי כיוון שיש לו יכולת אבחון הבעיה, תכנון הטיפול או התוכנית הטיפולית וביצוע התוכנית ברמה ובאיכות הטובים ביותר. כל זאת תוך מתן דגש רחב על אסטטיקת הפה ונוחות תפקודית מרבית.

שיקום הפה הינו נושא מורכב ורציני המצריך ייעוץ מתאים וטיפול הולם. הפה שלנו הוא איבר תפקודי ואסטטי חשוב מאד ולכן חשוב מאד לתת לעניין את תשומת הלב המלאה. שיקום הפה יכול להיות פעוט או גדול ומורכב, לכן כדאי לבדוק את כל העניין לגופו לפני שניגשים לטיפול.

 


אודות מחבר המאמר

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלות שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר.

צלצל עכשיו 03-6050889 והתחילו לחייך

Google+

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.