אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול קוסמטי פארא-רפואי

טיפול קוסמטי פארא-רפואי

תחום הקוסמטיקה הפארא-רפואית הפך בעידן החדש להיות תחום שנושק לרפואה.

מכיוון שהטיפול בעור הוא דרך תכשירים רפואיים העוברים פיתוח כמו כל תרופה בשוק, טיפול קוסמטי מחויב היום להיות מקצועי ודרך אנשי מקצוע שלמדו ומבינים את חשיבות הטיפול הרפואי בעור, ולא ארק את הצד האסתטי שלו.

מה בין טיפול קוסמטי פרא-רפואי לטיפול קוסמטי אחר?

היום, הקוסמטיקאיות המעניקות טיפול קוסמטי פרא-רפואי, משתמשות בתכשירים רפואיים כמו חומצה גליקולית, הגורמים לשינוי קוסמטי בשכבת וע"י כך משנים את המראה שלו דרך טיפול קוסמטי בעומק השכבהבשונה מקוסמטיקה המבצעת טיפול קוסמטי ע"י תמרוקים בלבד – שהם משנים את פני העור בצורה שטחית בלבד.

כל קוסמטיקאית שעושה טיפול קוסמטי פרא-רפואי מחויבת להיותקוסמטיקאית מוסמכת ובעלת ידע קליני, שעובדת בשיטות מתקדמות ומתעדכנת בתחום הרפואי של כל תחום הקוסמטיקה המודרנית.

ההבדל המהותי בין קוסמטיקאיות שמעניקות טיפול קוסמטי פרא-רפואי לקוסמטיקאיות אחרות הן כושר האבחון, יכולת התאמת תכשירים רפואיים וטיפול מעמיק בעור ולא רק יכולת איפור והסתרת פגמיי העור כלפיי חוץ.

תחומי טיפול קוסמטי פרא-רפואי

כל טיפול קוסמטי פרא-רפואי מתרכז בשלוש תחומים עיקריים: פיגמנטציה, הזדקנות העור וטיפול באקנה.

שימוש בחומרי גלם מזוקקים ברמה גבוהה הם הסוד להצלחת טיפול קוסמטי פרא-רפואי.

כמו ברפואה, ישנם הבדלים מהותיים בין התרופות השונות וכל אדם מגיב אחרת לאותה התרופה. כך, טיפול קוסמטי המותאם ע"י קוסמטיקאית מוסמכת בעלת ידע פרא-רפואי יכולה להתאים את התכשירים הטובים ביותר, בריכוז המקסימלי הנכון לאותו מטופל כך שניתן יהיה להוביל לשינוי אמיתי בעור.

כל אדם (גבר או אישה) המבין כי העור הוא אבר כמו כל האברים האחרים בגוף הדורש טיפול נכון ומעמיק, צריכים לבחור טיפול קוסמטי פרא-רפואי ע"י אנשי מקצוע שלמדו, הובילו והתנסו בתכשירים הטובים ביותר ולמדו את המקצוע על בוריו.


אודות מחבר המאמר

דיאנה רום

רחוב אודם 4, עדי

רחוב בן גוריון 62א' קרית ביאליק

www.dianarom.com

טלפון: 04-9866007

פקס: 04-9861286

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.