אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פתרונות לסובלים מסינוסיטיס

סינוסיטיס הינו בעיה נפוצה מאד במאה ה-21 והיא משפיעה כל כמות נכבדה של אנשים מכל רחבי העולם. הסינוסיטיס פוגע בנו במהלך חיי היום-יום ומוריד את התפוקה שלנו באופן דרסטי. כשהסינוסיטיס מתפרץ, הדבר לרוב מלווה בכאבי ראש עזים (מיגרנות), נזלת רבה, רגישות לאור, שיעול, צינון והרגשה כללית הדומה במאפייניה למחלת השפעת.

אנשים הסובלים מסינוסיטיס, או מסתימות שונות בדרך הנשימה חייבים להתייעץ עם רופא לפני עלייה על טיסה. טיסה יכולה להיות מסוכנת בשל השינויים בלחצי האוויר בייחוד בעת ההמראה ולקראת הנחיתה. הדבר יכול לגרום לסובלים מסינוסיטיס כאבים עזים ביותר באיזור שמעל העיינים והמצח ובמקרים קיצוניים יותר אף לדימום מהאף ומהאוזניים. במקרה כזה, בו בעייתכם טרם טופלה לצמיתות, עליכם להצטייד בתרסיס נגד נזלת עם יעילות לטווח של מספר שעות. בכך תוכלו למזער משמעותית את הנזקים שיכולים להגרם לכם במהלך הטיסה.

למרות שישנם הרבה רופאי אף אוזן גרון ומכונים שאמורים להתמחות בתחום ומתיימרים לרפא סינוסיטיס, אך בפועל לא כולם אכן מקיימים את ההבטחה. המכונים הרפואיים הללו מצויידים במיטב הטכנולוגיה הרפואית ובאפשרותם לאבחן את מצבכם בצורה מדוייקת תוך גילוי הסיבה לסימפטומים מהם סובל המטופל.

אם אינכם יודעים, ניתוח אף מחיר יכול להוות הוצאה כלכלית לא קטנה. ניתוח אף לריפוי סינוסיטיס אינו שונה מכך. בשוק כיום קיימות מספר אלטרנטיבות לא ניתוחיות, זולות יותר, פחות כואבות ועם זמן החלמה מופחת. עם זאת, אמינותם והאפקטיביות של חלק מהמוצרים מוטלת בספק ולכן כמובן רצוי ומומלץ להתייעץ עם רופא מומחה בתחומו, ולא עם אנשי שיווק ממולחים של מרכזי רפואה פרטיים.

ההמלצה שלנו היא להתחיל את החיפוש שלכם אחרי מומחה, ברשת האינטרנט. קראו קצת מידע, הבינו את הנושא ואופציות הטיפול השונות ולאחר מכן תוכלו לשאול את השאלות הנכונות את הרופא הפוטנציאלי.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.