אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפקות- סדנאות בצפון

הפקות- סדנאות בצפון

אתם מעוניינים ביום כיף לכל החטיבה? רוצים לעשות ימי גיבוש בלתי נשכחים לכל החבר'ה? בדרך כלל הנטייה היא להרחיק ממקום המגורים, לנסוע הרחק ולקבל אוירה של חופש. יש העושים זאת בדרום הרוחני או בצפון האופטימי, ולא מסתפקים רק בהנחת הרגליים על הקרקע הרחוקה לצורך טיול, אלא הופכים את שהייה בשטח או את הטיול לאטרקטיבי הרבה יותר והאדרנלין חוגג. ישנם אנשים שעברו הכשרה כלשהי ויכולים לעשות זאת באופן עצמאי, או שנותנים לחברת הפקות לשמור כי סדר היום פועל כרגיל ומוכנים לכל מצב של חוק מרפי שעלול לקרות בשטח.

כשיש תכנון מוקדם, חוק מרפי לא קיים

סדנאות בשטח הן הפעילויות היותר מבוקשות על ידי קבוצות אנשים מכל הגילאים. זאת יכולה להיות יום – הולדת בסימן "חפש את המטמון" או סדנאות שוקולד לאוהבים, סדנאות המעניקות כלים לעובדים בעבודתם ודרך ההתנסות חווים גם את הגיבוש, סדנאות שנועדו לפרוק אותנו ממתחים ומלחצים נפשיים, סדנאות לחיבור בין גוף לנפש ועוד. ברוב המקרים מדובר על סדנאות בצפון שיש להן הדרכה מידי איש מקצוע העוסק בתחום זמן רב ויש לו ניסיון לעבודה עם קבוצות אנשים בכל הגדלים. הסדנאות ניתנות גם מידי תושבים מקומיים – למשל, מכיני גבינות או יין, סדנת ניווט בשטח או סדנת רכיבה טכנית לרוכבי אופניים שרוצים להשתכלל. ישנו רעיון נוסף הקיים במספר מקומות בארץ – טיול חוויתי עם סיפורים, נגינה ושירה ואף שחקנית המצפים בכל פינה לספר את הסיפור של המקום. כל מה שביקשתם נמצא במרחק נגיעה מכם.

מי אחראי לסדנאות בצפון?

כאמור, אלו יכולים להיות אנשים פרטיים כאשר המפגש עמם הוא בתיאום, אולם כדי להפוך את סדר היום שלכם לעמוס במידה ועדיין להספיק הכל, תוכלו להשאיר את העבודה לחברת הפקות.


אודות מחבר המאמר

מוצרי תינוקות, מיתוג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.