אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קטגור- ביטוח תאונות אישיות

קטגור- ביטוח תאונות אישיותביטוח תאונות אישיות הכוונה היא לפוליסת הביטוח הפרטית שכל לקוח ולקוח חותם עליה מול חברת הביטוח שלו. כלומר , אדם ניגש לחברת ביטוח ויושב עם סוכן ביטוח על הפוליסה ומתאים אותה ללקוח, לצרכיו האישיים, לנתונים האישיים שלו וכו'. הפוליסה שונה ממבוטח למבוטח ועל כן היא מכונה "ביטוח תאונות אישיות" , כי כל מקרה הוא לפרטו. מה הכיסוי בביטוח תאונות אישיות?הכיסוי הביטוחי במסגרת פוליסת ביטוח תאונות אישיות הוא רחב מאוד ומכסה כל נזק גופנים שנגרם למבוטח בארץ ומחוץ לארץ. כמובן שכל פוליסה היא בעלת סעיפים שונים וניואנסים שונים, על כן חשוב מאוד לבדוק את פרטי הפוליסה בעיון ודיוק רב על מנת למנוע בעיות עתידיות. גופים ציבוריים כמו בתי ספר מחויבים לבטח את תלמידיהם בביטוח תאונות אישיות בכדי להבטיח את בריאותו הפיזית של כל תלמיד, כמו כן גופי ספורט, תאונות עבודה, מועדוני צלילה ועוד חייבים בביטוח תאונות אישיות.מה היא הכוונה ב"תאונות" בהגדרת ביטוח תאונות אישיות ?ההגדרה עצמה של הפוליסה כוללת בתוכה את המילה "תאונה", השאלה העולה היא מה היא ההגדרה הרשמית של המילה תאונה? מה נחשב לתאונה ומה נשלל מהגדרה זו? התשובה היא שונה בין פוליסה אחת למשניה, אך אצל רוב החברות ההגדרה מתייחסת לאירוע לא צפוי שאינו קשור לנפגע עצמו וגרם לו נזק. כלומר, תאונה לא תחשב אם קרתה בעקבות לקות פיזית של המבוטח למשל, או אם התגלתה מחלה בקרב המבוטח שהתירה נזק פיזי גם היא לא תחשב לתאונה. תאונה מוגדרת כאירוע חיצוני בלבד ושלא קשור באופן רשמי לנפגע. אמנם, קיימות פוליסות ביטוח שנותנות הרחבות ומכסות גם נושא של התפרצות מחלה , אך מדובר בסקציה אחרת של פוליסות ביטוח.

ברוכים הבאים לאתר התאונות ונזקי הגוף - קטגור! באתר שלנו תמצאו מידע מקיף ומעמיק על תחום התאונות ונזקי הגוף, המידע שמובא לפניכם באתר זה ישמש לכם כעזר רב בבואכם לדרוש פיצויים עקב תאונה אשר בגינה נותרתם עם פגיעה פיזית או נפשית. התנהלות נכונה ויעילה תוכל למקסם את סכום הפיצוי אותו תקבלו ותאפשר לכם להשיג זאת במינימום זמן אפשרי.

 


אודות מחבר המאמר

מוצרי תינוקות, ספא

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.