אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסה לקובה אחרי הצבא

לאחר השרות הצבאי הארוך והמתיש מרבית המשתחררים קונים כרטיס טיסה ,  נפרדים מההורים והאחים וטסים ליעדים כמו המזרח הרחוק, אוסטרליה, אירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. יש היוצאים לטיול ארוך של חצי שנה   ויש הנוסעים לזמן קצר יותר מקום נוסף שצובר פופולאריות הוא קובה. אפשר לשלב את המדינה עם מקומות אחרים בסביבה או לנסוע רק אליה.

קובה מתאימה לצעירים ומציעה להם שפע של אטרקציות כמו: חופים נקיים עם מים כחולים , נופים מגוונים, מקומות מעניינים  ותושבים חמים . האקלים בה נוח כל השנה עם 330 ימי שמש.   קובה היא הגדולה בין איי הקריביים. המדינה נמצאת במיקום מדהים ובמרחק   של 180 קילומטר מארה"ב ,   140 קילומטר  מאיי הבאהמס ו-210 קילומטר מקנקון.

כדי לטוס לאי צריך אשרת כניסה אותה משיגים דרך משרד נסיעות. רק המשרד יכול לסדר לכם אשרה כי לקובה אין נציגות בישראל. לקראת הנסיעה מספיק לארוז תרמיל עם בגדי קיץ קצרים ואווריריים, בגד ים ובגדים ספורט אלגנט לערב במסעדה או במועדון.  עם רדת הערב, קובה מציעה לצעירים בילויים במועדונים ובברים. המוזיקה הקובנית עם המוטיבים האפריקניים, האוכל המשובח והמשקאות האלכוהוליים יוצרים אווירה מיוחדת מהנה ומשחררת

המטיילים נהנים מהנופים המרהיבים של קובה וממסלולי טיול מרתקים. הנוף של קובה מגוון וכולל רכסי הרים ועמקים, אגמים  , מפלים עזים ושמורות טבע רחבות ממדים אפשר לערוך טרקים עם החברים ולצבור חוויות מדהימות.

בנוסף לטיולים בטבע אפשר לנוח בחופי האי הקסומים . בחופים תוכלו לנקות את הראש משמירות ופקודות .  חובבי הצלילה ייהנו מאתרי צלילה מרהיבים חובבי ההיסטוריה יבקרו במגוון מקומות מרתקים כמו מערות אינדיאניות, ערים עם ארכיטקטורה קולוניאלית , מבצרים וארמונות מהאגדות. {לכל אחד יש את מה שהוא אוהב בקובה בין אם אילו נופים ובעלי חיים מיוחדים או  בילוי אורבני עם קניות וארוחות טובות   קובה מתאימה לאוהבי הטבע שייהנו מצמחיה מיוחדת וזני חיות נדירים ולאוהבי הערים שייהנו משווקים, ירידי האומנים, מסעדות ובתי קפה.

הצעירים יכולים  לשכור רכב ולטייל ברחבי קובה משרד  הנסיעות,   היועץ מסייע  למטיילים לבנות מסלול מעניין המותאם לצרכיהם ותקציבם. המלונות בקובה הם ברמות שונות וניתן לישון במלונות פשוטים יותר או של חמישה כוכבים הטיול שהיועץ יבנה עבור הצעירים שרוצים לטייל בשטח  יכלול דגש על שמורות טבע ואזורי טיול רגלי.

לחובבי הערים וההיסטוריה הדגש יהיה על אתרים בעריה המקסימות . בין הערים: הוואנה  - הבירה המדהימה של קובה, בה אפשר לראות מקומות כמו העיר החדשה ולהתרשם מהאוניברסיטה, הכיכרות ועוד. הוואנה כוללת הרבה אתרים מרתקים כמו: שווקי אומנים, מסעדות,  ובילוי במועדונים וברים סייאנפואגוס -  עיר קסומה בחלקה הדרומי של המדינה ובה ארמון מפואר ממנו נשקפת תצפית מרהיבה של המפרצים.בין המקומות בטבע – סורואה  - שהוא פארק גדול המכיל מפלים גדולים וסחלבים.דוס פאלמס, חוות גירו – האזור של הכפריים בקובה עם סוסים, נופי פרא ונהרות להרגשה כמו במערבונים.

יציאה לקובה לאחר הצבא היא טיול מעניין ושונה שיעניק לכם המון  זיכרונות טובים.


אודות מחבר המאמר

קובה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.