אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים מכיל תחום מוצרים רחב ומגוון, בו ניתן למצוא קטגוריות שונות של מוצרים העונים על צרכים שונים. ניתן לחלק את תחום חיתולים למבוגרים או מוצרי ספיגה למבוגרים לשלוש קטגוריות עיקריות: חיתול תחתון פדים למבוגרים כאשר עומדים מול המבחר של חיתולים למבוגרים ישנה תחושה של בלבול רב, ובדרך כלל קשה מאוד למשתמש או לאלה הדואגים לו לבחור במוצר הנכון. שאלות הנוגעות לרמת ספיגה או גודל לא תמיד מובנות ותוך זמן חוסר הסובלנות גובר. ריכזנו מספר שאלות שיכולות להנחות אתכם בתהליך הראשוני בבחירת חיתולים למבוגרים. לאחר שתשאלו את כל השאלות המנחות ניתן להיעזר בכללי אצבע שריכזנו עבורכם מניסיוננו ב"נוח" -

  1. האם הצורך במוצרי ספיגה הוא ליום/לילה או לכל היממה ?
  2. האם המשתמש שולט בסוגרים/שולט חלקי/אינו שולט כלל ?
  3. עצמאי או עזרה של מטפל ?
  4. מהו היקף המותניים של המשתמש ?

בנוח תוכלו למצוא מגוון חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה: פדים למבוגרים בגדלים שונים, חיתול תחתון, תחתון סופג עם יכולת ספיגה משתנה חיתולים למבוגרים במחירים אטרקטיביים ומוצרים משלימים . אנחנו מציעים כמה סוגי מותגים של חיתולים למבוגרים אשר בחרנו בקפידה ללקוחותינו - חיתולי טנה וחיתולים מסוג דיפנד של שקמה. חיתולים למבוגרים מכנסונים פדים למבוגרים יש במגוון רחב מאוד, מגוון שקשה לפעמים להחליט מה מתאים ומה עונה על הצרכים האישיים של כל אחד. הצוות המנוסה של נוח ישמח לייעץ לכם וליקיריכם אשר מחפשים את פתרון הספיגה הטוב ביותר. בנוח אנו עונים על כל השאלות שיכולות לעלות ומכוונים את לקוחותינו למוצר הטוב ביותר והמתאים עבור כל אחד ואחד.

חיתולים למבוגרים - מתפטרים מהפחד!

תקופת גיל הזהב מתאפיינת לא רק בחוכמת חיים, בזמן פנוי ובהתרפקות נוסטלגית על העבר, אלא לעיתים קרובות גם בתופעות פיזיות ובריאותיות לא נעימות, העלולות לגרום למבוכה, לחוסר עצמאות, לתחושות של אשמה ולפחד של ממש. אחת מהתופעות האלו היא בריחת שתן וחוסר שליטה על הצרכים, המאפיינת מבוגרים וקשישים רבים, ומהלכת עליהם תחושת אימה וחוסר אונים. כיום ניתן להיפטר מהפחד באמצעות חיתולים למבוגרים, שמעניקים לקשישים איכות חיים טובה יותר, מורידים מהם את תחושות האשמה והמבוכה ומאפשרים להם להמשיך ליהנות מתקופת גיל הזהב.

מי צריך חיתולים למבוגרים ?

מעטה הבושה סביב העניין הוא מיותר ומוגזם: למעשה, אחד מכל שלושה מבוגרים סובל מהתופעה השכיחה למדי, שסיבותיה הן רבות, ונעות הן מבעיה מולדת ועד לשפע של תופעות זקנה, קוגניטיביות או כרוניות, המתבטאות בהיעדר שליטה על הסוגרים, על שלפוחית השתן, צניחה של רצפת האגן אצל נשים, חוסר יכולת להגיע אל השירותים או בעיית הרטבה בלילות. בגיל הזהב הצורך של חיתולים למבוגרים הופך נפוץ יותר ויותר, וכיום בשל העליה בתוחלת החיים, הפך השימוש של חיתולים למבוגרים שכיח למדי, ומשום כך גם פותחו לא מעט שכלולים בתחום. יתרונותיהם של חיתולים למבוגרים הם רבים. הם לא רק סופגים, אלא גם מעניקים בטחון עצמי, עצמאות, תחושת שליטה ואיכות חיים טובה יותר, המאפשרת לקשישים ולמבוגרים להמשיך בשגרת חייהם מבלי לפחד, שהבעיה שלהם תצוץ בפרהסיה, ותגרום להם עוגמת נפש.

חיתולים למבוגרים – מגוון סוגים

חיתולים למבוגרים נועדו עבור מי שאינו שולט על צרכיו או מתקשה להגיע בכוחות עצמו לשירותים. כיום ישנו מגוון עצום של מוצרי ספיגה, ובהם גם חיתולים למבוגרים מכל הסוגים והמינים, על מנת להבטיח שמתבצעת התאמה מושלמת בין חיתולים למבוגרים ובין מי שזקוק להם. על מנת להתאים חיתולים למבוגרים יש לבדוק מספר פרמטרים: האם המבוגר נזקק לאותם חיתולים למבוגרים לאורך כל שעות היממה או רק בלילה (מה שמשפיע על כושר הספיגה של החיתול)? מה גודלו והיקף מותניו (חיתול גדול או קטן מדי לא יספוג כראוי)? האם הוא עצמאי או מטופל (כלומר מה תדירות ההחלפה ונוחות השימוש)? איזה סוג של חיתול יתאים לו- חד פעמי, רב פעמי, עשוי מבד, סינטתי, מנטרל ריחות, וכן הלאה, וכמובן יש לבדוק מה כושר הספיגה ונוחות השימוש של החיתול. בנוסף יש לוודא, כי מדובר בחיתול היגייני שמתאים לעורו של המבוגר, על מנת להבטיח שלא יופיעו פריחות או גירויים שונים על העור. חיתולים למבוגרים מעניקים את היכולת להמשיך לחיות: לא לפחד מצחוק, משיעול, מהתכופפות או מהרמת משאות, ממפגשים חברתיים ואפילו מהיציאה הקטנה ביותר מהבית.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.